• Dasenhard

Kåt just nu?

Milf83 skrev 2016-10-07 22:57:21 följande:

Kan bli jobbigt... Svårt att få till det så ofta man vill. I alla fall är det så för mig, maken jobbar mycket o somnar fort, vi har dessutom 3 barn som alla tid går åt till. Men inte fan är man mindre kåt för det.... Skulle kunna hålla på jämt. Å inte vill jag vara otrogen heller även om det känns lockande och som en bra lösning på problemet ibland

Tyvärr är det samma för mig.... Jag vill jämt men min fru är trött varje kväll så det blir mycket runkande så fort man kan. Otrohet är inget alternativ även om man blir sugen ibland och erbjudanden saknas inte.......
  • Dasenhard
    Milf83 skrev 2016-10-07 23:03:53 följande:

Jag har nog aldrig bangat om min man vill... iofs vill jag alltid så det är inge konstigt kanske ???? han hade bara hört talas om nymfomaner innan vi träffades ????

Jag bangar aldrig...... man vet inte när nästa gång blir så det är bäst att passa på när tillfälle ges
  • Dasenhard
    Anonym (Fröken kåt) skrev 2016-10-10 08:05:36 följande:

Ligger naken och nyduschad i sängen..

Ensam när alla gått till jobb och skola.. Är smått sugen på att smeka mig till orgasm innan jag gör annat idag på min lediga dag...

Jag känner täcket snudda vid min pulserande fitta..

Ena handen glider ner, in under täcket och vidare över den nu våta springan.. Två fingrar glider in.. Lätt...

Nån som vill vara med? ;)

Hade gärna hjälpt dig.... är stenhård mellan mina ben och hadegärna haft hjälp med det
  • Dasenhard

Ligger i sängen och känner hur den bultar under täcket...

• Dasenhard
    Anonym (Fröken kåt) skrev 2016-10-10 12:40:48 följande:

Hade du varit här hade jag smakat på dig nu.. Är såå kåt igen..

Mmmmmm du hade gärna fått det.... skicka PM vetja
  • Dasenhard

Så kan vi hjälpa varandra
  • Dasenhard

Du får komma hit så får vi hjälpas åt...... Sprängs snart
  • Dasenhard
    Anonym (Fröken kåt) skrev 2016-10-10 13:37:04 följande:

Hur gammal är du förresten? Kan vara bra att veta. Vi kanske är jättelångt ifrån varandra i ålder.

Haha <3

Är 47 år
  • Dasenhard
    Julia19 skrev 2016-10-11 11:31:02 följande:

Ja, fuktig nu...

Jag är stenhård ska vi hjälpa varandra
Svar på tråden Kåt just nu?