• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Grov)
    Anonym (Malin31) skrev 2016-09-25 21:42:28 följande:
    Så länge du inte har en kuk som e 8-10 cm i diameter så e det inga konstigheter. Hur grov är den?
    Haha 8-10 i diameter?! Finns det ens?
    Min är hur som helst 16 i omkrets.
    Något du hade gillat? ;)
  • alcatel
    Anonym (Malin31) skrev 2016-09-25 21:45:41 följande:
    Härligt. Ollonet är lite ömt och svullet då eller?
    ja det börjar bli det. hade dock gärna knullat nu.
    sperman tar aldrig slut =)
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Malin31) skrev 2016-09-25 21:44:24 följande:

Älskar att suga kuk så då måste den ju få plats i munnen. Så länge fittan e våt och kåt så går ju allt in där iallafall. Hellre grov och kort är lång och smal.

Mmm då är du duktig på att suga kuk? Bli avsugen riktigt skönt och få komma i munnen är helt underbart! Ja, det är ju sant :). Lust att skriva här privat eller på Kik?
  • ännu ett namn
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-25 23:05:24 följande:

Nyrakad och kåt

Här är jag rakad, hård och kåt.
  • Anonym (Malin31)
    alcatel skrev 2016-09-25 21:58:35 följande:

ja det börjar bli det. hade dock gärna knullat nu.

sperman tar aldrig slut =)

Mums! Vart gillar du att spruta din sats då?
  • Anonym (Malin31)
    Anonym (Man 37) skrev 2016-09-25 22:04:21 följande:

Mmm då är du duktig på att suga kuk? Bli avsugen riktigt skönt och få komma i munnen är helt underbart! Ja, det är ju sant :). Lust att skriva här privat eller på Kik?

Ja jag får alltid höra att jag suger bra. Det brukar gå för dom flesta redan där vid förspelet.
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Malin31) skrev 2016-09-25 23:16:17 följande:
    Ja jag får alltid höra att jag suger bra. Det brukar gå för dom flesta redan där vid förspelet.
    Det låter härligt! Jaså? Får jag komma i munnen? Jag är ganska säker på att jag håller längre än förspelet, men iofs det är ju väldigt skönt så och det går ju att köra mer än en gång :) Har du någon favoritställning?
  • Anonym (Malin31)
    Anonym (Man 37) skrev 2016-09-26 00:48:21 följande:

Det låter härligt! Jaså? Får jag komma i munnen? Jag är ganska säker på att jag håller längre än förspelet, men iofs det är ju väldigt skönt så och det går ju att köra mer än en gång :) Har du någon favoritställning?

Yes du får komma i munnen. Sväljer dock inte hela satsen. Lite får rinna ut igen. Gillar bakifrån bäst för då kan den tränga djupt in och det är lättare att köra hårt.
  • Anonym (Herman)

Gymmat, nyduschad och rakad. Hamnade här och blev väldigt kåt och kände hur kuken blev hårdare och hårdare. Blir en runk och använda lite glidmedel så man kan lyxa till det lite

Svar på tråden Kåt just nu?