Inlägg från: Anonym (kåt också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kåt också)

Kåt just nu?

EnLitenSvamp skrev 2014-01-10 19:48:22 följande:
    Idag lagade jag BBQ och hade köpt auberginer vilket hade kunnat funka antar jag. Hade dock köpt betydlig mindre om syftet hade varit för att tillfredsställa mig självFlört

Blev du kåt nu??
    Är redan!  Frågan var ju om du varFlört
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-10 21:46:13 följande:
    Lite smått måste jag erkänna. Hade ett trevligt samtal nyssOskyldig

Detta låter trevligt!  Gjorde gott för dig förstår ja du svarar mycke trevligareGlad Det är inte så väl att du slipper smeka dig själv sedan?  Eller har du redan gjort det under samtalet?
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-10 22:05:40 följande:
    Nää det gjorde jag inte, telefonsex är inte min grej riktigt. Fick reda på att det var en fest i ett hus vi brukar hålla till i och att en busvän skulle dit. Har inte haft myssex på länge nu. Killsex var inte så länge sedan så det är jag inte ute efter.

Busvän det lät ju intressant!  Myssex hur funkar det?  Är det en tjej allså som vill ha mys med?
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-10 22:35:48 följande:
    Jag tycker inte om ordet kk och dessutom så är ordet inkorrekt iom att vi inte knullar med varandra. Det funkar på samma sätt som när man har sex med en kille ungefär. Det blir lite mer ömsint och lie mer samspelt. Fast det beror ju på såklart men "grabbiga" brudar är inte min grej då kan jag lika bra hoppa i säng med en kille. Det går lite i perioder vad jag vill men för tillfället så är inga killar aktuella. 

Det är ju mycket trevligare och kalla det myssex med tjejer!  För ni har det väl mysig?  Vet ju precis vad som är skönast o så, hur är en perfekt mys stund med en tjej?  Smeker ni varann samtidigt eller var o en? 
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Äckelkåt) skrev 2014-01-10 22:41:39 följande:
    Sjukligt kåt, i vanlig ordning. Sambon tänder massa ljus, ger en halv kass massage... Innan han sätter sig gränsle över mig, börjar runka. Börjar sedan dra sin kuk med ena handen över min höggravida MAGE!!! Hade jag haft en Snopp hade den vänt sig inåt!!! Så jävla osmakligt. Han sura ihop och snarkar nu ist. Och här ligger jag, lika kåt och våt som vanligt!!!!!

Men vad är det för sambo du har som inte tillfreds ställer sin gravida tjej?  Du får ta saken i egna händer och sätta dig till rätta i soffan och smeka dig självFlört  Hur långt är du i graviditeten?
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-10 23:40:24 följande:
    Det är inte bara trevligare utan mer korrekt. Ja det är mysigt såklart, annars skulle jag inte ha det. Och precis som du säger är det en fördel att vara till sängs med en annan kvinna då vi båda vet hur man funkar. Nu påstår jag verkligen inte att det inte finns killar som har bra koll på en kvinnas kropp men det blir en annan stämning om vi säger så. Vad vi gör beror ju givetvis på vad vi båda är på för humör, om vi är lite fulla, dyngraka eller har gjort annat. Nuförtiden så är jag ren och nykterist vilket förmodligen hade lett till mjuksex. 

Du har varit dyngrak och haft tjej sex ?   Vid mjuk sex har ni något i varandra eller bara smek?
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-10 23:57:21 följande:
    Jag är väl vad man skulle kunna kalla bisexuell till en viss grad.

Jag har haft sex med en annan tjej i "tusen" olika tillstånd. Mjuksex (om jag får välja) startar i duschen eller i ett badkar för att sedan övergå till soffan eller sängen. Och enligt mig har man inget "i varandra" om vi bortser från fingrar. 

Har du haft mjuksex med en kille?
    Oj har du haft så mycke tjej sex!  Okej inget annat än fingrar!  Om ni blir riktigt super kåta på varann då räcker det verkligen?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 00:10:10 följande:
    Oj har du haft så mycke tjej sex!  Okej inget annat än fingrar!  Om ni blir riktigt super kåta på varann då räcker det verkligen?

Glömde killfrågan!  Har inte haft sex med en kille,  skulle vilja ha sex med 2 tjejerFlört
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-11 00:20:24 följande:
    Om fingrarna inte räcker till får man gå till "buslådan"

Du är anonym så det är ingen som skulle veta om du sa sanningen;)  Har du inte ens varit nära eller tänkt tanken? Har du någonsin kysst mm en shemale med flit eller ev "av misstag". Vet inte hur många svenska snubbar jag träffat i Thailand som knullat katoyer.

Hur många har du haft sex med och hur gammal är du?? 
    Ja ja då åker dildon fram !  Som ja misstänkte dåFlört   Jag talar sanning okej vanligt utom lands allså!  Jag är 40 och legat med 6st totalt.  Hur gammal är du och hur många killar o tjejer har du vart medFlört
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-11 00:52:31 följande:
    Kul att du gillade bloggen ;)

Vad exakt var mysigt?

Haha touche!!!Skrattande

Detta som jag skriver är absolut inte menat att låta nedlåtande emot dig eller att framställa mig själv som någon jävla sexgudinna aka slyna.

Jag och en killkompis kollade i somras upp snittantalet sexpartners man hade i Sverige och jag har för mig att det låg på typ 18st. (är för trött för att googla då mina sömntabletter börjar verka) och vi diskuterade det och ansåg att det var sjukt lågt. Han som jag pratade med ser absolut bra ut men inte "jättebra" och han och jag har gått på klubbar/fester/technokryssningar ja å allt det där och han sa då till mig att han har legat med 30+ och då har det bara varit med tjejer han gillat dvs inga ONS och han har nekat tjejer som velat/visat intresse då de inte varit tilltalande (tex drinkluder som det finns gott om) utan det har varit tjejer han träffat på någon klubb mm som han tagit numret till och träffat ett par gånger ja du fattar.

Som tjej har man ALLTID övertaget när det gäller att skaffa någon att ha sex med och ser man betydligt mycket bättre ut än medel så kan man lätt välja och vraka. Är man dessutom lite lätt Bi så har man ju dessutom 2 jaktmarkerFlört Så jag själv har haft runt 40st och är 30+år. Jag känner knappt en kille eller tjej som haft under 25st partners om vi bortser från de som varit dumma nog att gifta sig tidigt.

Hur kan det komma sig att du bara haft sex med 6st?? Det är 1 tjej vart 8:e år.

Efter ditt svar kommer jag logga ut och vänligen svara snabbt då jag har på känn att FLs moderatorer kommer sätta klorna i mig mycket snabbt.
    Du har liggat i!  Jag har varit gift halva mitt liv , där är orsaken!  Legat destomera med sammaGlad
Svar på tråden Kåt just nu?