• carlf

Kåt just nu?

Jenna04 skrev 2014-03-04 11:55:27 följande:
    Nej, nu måste vi sluta. Lidandet blir för stort. Hehe.  Nu är det illa.  Men absolut, det kan gå väldigt långt, vilket ger en extra kick.
    Ja okej;) vi sätter stopp på det här. 
     Men ska du ut o springa på löparslingan en varv vårkväll sen så säg till;)
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 12:04:27 följande:
    Var du tvungen att säga så!!?  Åhhhh,  Nu kommer jag tänka på det där i flera dagar!
    I sammanhang som detta är det så sjukt jobbigt när någon säger precis på pricken det man vill höra!!! 
    Men det här har gått över styr, måste sluta nu!  Tungan ute
    Förlåt, jag ska vara den snälla lilla killen som är mesig, fjäskig o pussar dig på kinden. För inte vill jag få dig kåt o se glöden i dina ögon;) 
  • carlf
    Jenna04 skrev 2014-03-04 12:13:08 följande:
    Vi är i ett publikt forum och måste uppföra oss som människor. Hmm, det är ju fint väder.... kanske ska springa lite, där det inte rör sig så mycket människor.  >=]
    Stanna vid bänken där stigen viker höger. ställ dig där o knyt först ena skon sen den andra, ja så jag vet att det är du.....
  • carlf
    ManiLund skrev 2014-03-04 15:50:56 följande:
    Varför får jag upp bilder av dig och "oss" i nån park nu... :P

Folk som joggar förbi i bakgrunden...
    Eller så är det du som joggar på stigen o hittar hennes avslitna kläder liggandes där;)
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:16:34 följande:
    Ja! Kniper ihop mina ben för att stilla begäret..
    Varför? skönare att njuta av att vara kåt, eller?
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:19:37 följande:
    Väntar bara till jag blir ensam..
    Aha, ja det är kanske en fördel om man nu inte är med någon man vill visa sig kåt för;) haha
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:21:36 följande:
    Svårt när man är på jobbet, kanske skulle smita in på toa...
    nej det tycker jag inte du ska göra.
     jag tycker snarare du ska reta upp dig lite själv. ja allt från att stoppa in en hand under din tröja o smeka din mage, ja eller varför inte smeka din hals o ner under din krage o leka lite lätt med fingrarna över ditt ena nyckelben. Ja o tänka på sex o närhet;)
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:25:11 följande:
    Låter min hand glida innanför tröjan..
    kanske så ett finger försiktigt redan har hittat ner o glidit in under byxlinningen?;)
  • carlf
    Gladmus1980 skrev 2014-03-19 19:29:24 följande:
    Nä men dom hitta min känsliga bröstvårtor.. Nyper mig...biter mig i läppen...
    ja försök att vara tyst så ingen hör;)
     är avundsjuk nu, jag skulle lätt vilja ha en bröstvårta mellan mitt pekfinger o tumme ja o samtidigt ha handen om ett härligt bröst;) 
     oj, nu får jag en sådan härlig tanke o längtan efter att få leka med tungan o läpparna över naken hud, ja o allt längre ner mot en härlig fitta.......;)
Svar på tråden Kåt just nu?