• Speak up

Kåt just nu?

Anonym (Ja fy) skrev 2013-11-20 01:54:25 följande:

Handlar inte så mycket om att gå igång för mig. Mer om en slags inre frid, sen kan man satsa på att gå igång. ;)
    Hehe, men nu låter det ju mer som akupunktur igen. Det kan väl vara ganska lugnande! Solig
    Nåja, varför inte lite nålar som nedvarvning innan man kör igång på riktigt så att säga. Hihi!
  • Speak up
    Anonym (Ja fy) skrev 2013-11-20 02:11:47 följande:

Haha. Njaaaa. Mer att skräcken och smärtan får mig att tappa all fattning. :)
    Uj uj uj! Nu pratar vi tillstånd som jag aldrig ens varit i närheten av. Skäms Men tack för att du försöker förklara för mig.
  • Speak up
    Anonym (Ja fy) skrev 2013-11-20 02:31:52 följande:

Det är nog omöjligt att förklara. Ville mest reda upp missförstånd. :)
    Äsch då, inga missförstånd här inte. Jag har nog bara lite svårt att förstå känslan i det hela. Solig Men det är lugnt, jag förstår ju att andra kan tycka nålar och smärta är något positivt. För mig är det lite tvärtom, hehe. Skäms
  • Speak up
    Anonym (Ja fy) skrev 2013-11-20 02:40:45 följande:

Har jag full förståelse för. Kan inte säga att smärta i sig är något som är positivt för mig heller. Men vad det gör med sinnesstämningen och hur jag släpper taget om allt runt omkring är fantastiskt. :)
    Vet inte varför riktigt, men jag får skumma associationer till de som känner nån slags inre ro i själen genom att skära sig. Obestämd Jag förstår ju att detta är en helt annan sak, men ändå. På något sätt hör de säkert ihop - det att bara fokusera på det fysiska för en kort stund och därmed tränga undan det psykiska.
  • Speak up
    Anonym (Ja fy) skrev 2013-11-20 11:43:50 följande:

Men usch då! Haha. Men härligt att du är ärlig. :)
    Nu vet jag iofs inte hur folk som skär sig tänker och känner riktigt men jag kan inte tänka mig att det är positivt i de flesta fall.

För mig är det på sätt och vis en utsatthet som jag älskar. Trodde inte att sådan slags smärta var för mig innan jag testade det. Det var liksom frigörande, animalistiskt och vi nådde mitt allra innersta. Att känna mig totalt öppen för allt och inte så otroligt hård och stark jämt. Är en rätt så dominant kvinna i vardagslivet. :)
    Hehe, ja men är det inte inte lite typiskt, just det där att de som verkar lite framfusiga och dominanta i vardagslivet gärna vill ha det tvärtom i sängkammaren? Drömmer Det kanske bara är en fördom men jag tycker ofta man hör talas om att t ex män i höga maktpositioner vill bli dominerade och vara riktigt undergivna när det handlar om sex.
    Kul att du verkligen hittat en form av sex som du uppskattar så pass mycket. Spännande! Solig 
  • Speak up
    Naugthy skrev 2013-12-19 12:44:51 följande:
    Mm är jävligt kåt nu. Alldeles våt mellan benen. Låter fingrarna glida in. Mmmm
    Mmmh... Drömmer Låter mysigt, Naughty.
  • Speak up
    Naugthy skrev 2013-12-19 12:53:05 följande:
    Mmm väldigt mysigt och skönt.
    Mmh, verkligen! Vill gärna höra lite mer. Solig
  • Speak up
    Anonym (K27) skrev 2013-12-21 03:03:09 följande:
    Jag är tjej och kåt just nu... 
  • Speak up
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:30:51 följande:
    Inte kraftig.. Har ungefär lika kroppsform som brass magdansare.. Älskar att röra på höfterna lagom stora runda bröst. De skulle gunga fint när jag kryper fram till dig i sängen och tar din i munnen, låta den växa sig till full storlek i munnen
    HjärtaFlört Grrrr...
  • Speak up
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:33:30 följande:
    Vad gör du/ni? Nu.. Och med mig?
    Ligger i sängen med min kanin. Missionären
    Jag kan se dig framför mig... Flört Mysigt värre.
  • Speak up
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 22:33:30 följande:
    Vad gör du/ni? Nu.. Och med mig?
    Ligger i sängen med min kanin. Missionären
    Du som gillar att läsa noveller... Den här är till dig. Oskyldig
    Vännen... Sitter och fantiserar om dig lite just nu. Funderar på hur du kan tänkas se ut...
    Vore jag hos dig skulle jag försiktigt krypa upp i din säng där du ligger och sover utsträckt på rygg. Jag skulle lyfta på täcket nere vid fotändan och smidigt som en katt krypa upp till dig obemärkt och lägga mig mellan dina ben. 
    Det är alldeles kolsvart under täcket men jag bryr mig inte om det. Det är mysigare att bara känna sig fram. Blinkar Försiktigt särar jag på dina lår och lägger bekvämt tillrätta... Börjar med att utforskande stryka med mina läppar längs insidan på dina lår. Nästan "nosa" mig upp mot ditt skrev. Jag ger dig några fjäderlätta kyssar i ljumskarna och hör samtidigt hur du drar efter andan i en skön suck. Rött hjärta Jag fortsätter kyssa dina ljumskar lite innan jag låter munnen vandra uppåt till dina varma trosor.
    Du känns varm under mig och du doftar underbart! En svag doft av tvättmedel men mest genomträngande är den fräna doften av det som väntar innanför.
    Med darrande fingrar viker jag försiktigt dina trosor lite åt sidan och känner en bölja av värme och fukt strömma mot mig. Jag blir nästan galen av kåthet! Nu kan jag inte hålla mig längre... Med tungspetsen letar jag mig ner till din lena springa och trycker den mjukt mot dina blygdläppar. Jag låter tungan följa den lite varm-fuktiga skåran och drar ett vått streck enda nerifrån och upp mot mot din klitoris. När jag känner din lilla knopp med tungspetsen trycker jag mig hårdare mot dig så dina blygdläppar säras och jag får in din klitoris i munnen.. Ängel Mmmh... det är mysigt att känna hur det rycker till i dina ben och du ger ifrån dig ett svagt stön i sömnen.
    Nu suger jag in din klitta mellan min läppar och börjar försiktigt suga på dig. Jag suger din klitoris långsamt och rytmiskt och "kittlar" samtidigt den yttersta toppen med min tunga. Röda läppar Det är underbart att ha dig i munnen och jag känner på min haka som ligger tätt intill dina blygdläppar att du håller på att bli våt. Jag känner hur de första dropparna av dina kåtsafter väter min hud. Mmmhh... Kanske skulle jag föra in ett finger i dig också (?), tänker jag medan jag slickar och suger vidare... (För varje gång min tungspets kittlar din klitoris rycker det skönt i dina ben som jag har under mig.
  • Speak up
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-06 22:58:17 följande:
    Jag längtar också efter en fin prins, jag tänker mycket på honom. Längtar mycket, vill känna hans kropp emot min, vill träffa honom snart. Men jag vet inte om jag får, känner sorg. Jag vill ha hans sidenmjuka kuk i min mun och längtar efter att få rida honom. Jag känner en saknad efter honom, jag vill ha honom, jag vill känna hela honom. Smaka på allt, önskar att jag snart får det. 

Det värker i hjärtat efter hans underbara röst... 
    Hoppas du snart har honom i din famn! Drömmer{#emotions_dlg.flower}
  • Speak up
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-06 23:05:14 följande:
    Tack för att du tänker på mig... Hoppas du har någon som gör det skönt för dig...Flört
    Hihi, nog tänker jag på dig allt... Drömmer Och var inte orolig för mig du! Jag kan ha det skönt på egen hand. *Fniss*
  • Speak up
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 23:11:19 följande:
    Är lite rädd för bakifrån... Dåliga erfarenheter. En kille dunkade in i botten.. Jätteont... försiktigt
    Försiktigt bara... lugnt och fint... Låt kaninen massera g-punkten skönt.. Oskyldig
  • Speak up
    InTheShadow skrev 2014-01-06 23:26:36 följande:
    Här kan man ju inte vara längre, så ni håller på?!Förvånad Skäms
    Trodde väl att du inte skulle tycka om det... Flört
  • Speak up
    InTheShadow skrev 2014-01-06 23:43:48 följande:
    Skönt att slippa! Jag läser min bok och är nöjd med det Drömmer
    Fortfarande inte klar med den där snusk-romanen va? Flört
  • Speak up
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-06 23:51:02 följande:
    Så bra då...
    När får du träffa din drömprins då? Oskyldig
  • Speak up
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-07 00:01:16 följande:
    Jag vet inte, hoppas det blir snart. 
    DrömmerHjärta Jag hoppas också, tjejen.
  • Speak up
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-07 00:50:08 följande:
    Känns som att de bara leker med mig:) undrar hur mycket våra träffar skulle bli för min skull och hur mycket för att stilla sin egen kåthet på osäkert lammkött :(
    Vet inte om jag skall skratta eller gråta.
    :) men denna kväll har varit super skön :)
Svar på tråden Kåt just nu?