Inlägg från: Anonym (kåt också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kåt också)

Kåt just nu?

EnLitenSvamp skrev 2014-01-11 01:06:15 följande:
    Pffft då hade jag haft flera hundra i min loggbok!!  (det ang boken var ett skämt)

varför gifter man sig ens?? Verkar sjukt tråkigt....

Nu ska jag sova... Dröm sött så kanske du ser mig i morgon också, haha men som jag sa innan lär jag vara avstäng i morgon då jag är lite av en "FL rebell" HAHAH

Puss på dig.

Du verkar inte ledsen av digGlad  Ja undrar också varför man gifte sig, men nu är jag skild !  Puss på dig medFlört
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-11 01:05:42 följande:
    Ensam i kväll och lite ledsen. Hade velat ha någon att krama om, ingen är hemma och vännen är upptagen.  
    Låter inte kul vännen vad gör du nu då?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Äckelkåt) skrev 2014-01-10 23:41:51 följande:
    Ja jag fick ta tag i det själv! Igen!!
    Endast två veckor kvar ????
    Okej inte första gången han inte skött sitt jobbRynkar på näsan  Oj så nära trevligt,  älskar gravida kvinnorGlad  Ursäkta att ja inte svarade föränn nu såg inte svaret igår!  Fortätter gärna en annan dag!
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-11 18:06:10 följande:
    Inte så ofta som jag är ledsen längre. Är du lika kåt nu som sist vi pratade?
    Nja menade inte så igentligen! Att du var ledsen på riktigt,  menade att du verkar kunna säga vad du tycker om saker o ting.  Och är det nåt som du tycker är fel så säger du vad du tycker,  bra egenskap fortsätt med detGlad  Idag är det lungnare på den frontenFlört  Men klockan är ju bara barnet så man får se!  Själv då hur känner du dig? Blev det nåt tjej sex igår?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (En annan kåt...) skrev 2014-01-11 20:51:24 följande:
    Tack för omtanken. Jo, fortfarande en kåthet som tränger sig på, men samtidigt en sorg i mitt hjärta. Jag har inte möjlighet att träffa mannen som ställer till det... Han verkar så underbar att det gör ont. Men vem har sagt att livet ska vara lätt att leva... 

/Full av längtan med våta trosor och våta kinder...

Så lite vännen!  Vi kåta får hjälpa varann så gott det går!   Är han upptagen eller bor han så långt bort?   Låter inget kul alls o vara så olyckligGråter   Jobbigt o bli så fuktig i trosorna och inte få vad du behöverFlört
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-12 00:23:04 följande:
    Ha ha jag är väl nästan lite väl uppriktig många gånger men jag hatar att "tassa runt". Bra att det värsta har "lagt" sig :) För min del blev det inge tjejmys, jag bor en bra bit hemifrån om vi säger så och det är krävs lite innan man får komma hit. Kan inte inte bara ringa och be någon komma hit och ha sex med mig. Tyvärr är det även jävligt lyhört här så man kan inte riktigt köra på som man vill. Hade det varit sommar hade man bara kunnat ta med sig en filt och åka iväg i en bil i någon skogsdunge men nu är det svinkallt och snöDemon

Vad är ditt bästa sexminne??
    Det låter som  du är en tuff tjej!   Jasså får du inte ha besök där du bor?  Då får du skötat själv varje gång du blir kåt!   När onanerade du sist?   Ja mitt bästa sex minne är nog första gången ja fick prova på analsex.  Det var några månader efter att ja blev singel, mycket trevligt så nu längtar ja att få testa igenFlört
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-12 01:11:49 följande:
    Tuff låter så jävla butchigt vilket knappast stämmer överens med hur jag ser ut. Skinn på näsan är ett bättre ordval enligt migSkrattande 

Jag får verkligen ta emot besök men det måste vara med 24 timmars varsel. Nu tror jag förvisso inte att det skulle bli värsta livet om jag fick hit en busvän men faktum kvarstår när det gäller de tunna väggarna. Hade besök av en "killkompis" ganska nyligen och det var då jag la märke till de tunna väggarna om vi säger så. 

Vad var det som var så mysigt med det?? Enligt mig är det ett big nono och utförs bara av män som är osäkra på sin läggningTungan uteTungan ute

Okej ser du inte tuff ut?  Då bor du på nått hem med övervakning allså.  Då förstår ja ditt bekymmer med och ha sex när du vill!  Då fick du kuk härom dagen, det är därför du ville ha tjej sex nu dåGlad Ombyte förnöjerFlört   Du gillar inte analsex då!   Ja tyckte det var skönt o ha provat iallafall,  var annolunda mot vanligt och mycket trängre!  Så får jag tillfälle så provar jag gärna igenTungan ute
  • Anonym (kåt också)

Oj vilket berättelse låter som du inte har det så lätt där du bor!  Men kämpar på ändå i din ensamhet,  förstår att du saknar flachback  om du blivit avstängd!  Vad hitta du på för bus för att bli det?   Då kommer ja kolla in där sedan och följa digGlad   Hoppas du sovit gott nu!   Lilla svampenFlört

• Anonym (kåt också)
    Anonym (våga) skrev 2014-01-12 19:34:26 följande:
    Var tog "ung & kåt" vägen?
    Undrar ja med!  Tror hon drev med oss{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-16 17:14:56 följande:

Jag är kvar, min studiekompis läste vad jag hade skrivit och bad mig inte skriva mer, före förra helgen, så skulle hon ordna en överraskning åt mig:)) sitter lite illa till just nu men skall försöka bli fri ikväll eller under dagen i morgon så skall jag berätta vad som hände:)))

Låter trevligt längtar redan kåtisFlört
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-16 21:42:34 följande:
    Ooj där kom ett namn med:(
    Pojkvännen kom tillbaka efter bara någon minut och stoppade snabbt och hårt in den i lina, precis ovanför min tunga( jag låg under) han varvade lite mellan hennes fitta och min mun mmmm:) lina klev av mig när jag låg där med hennes pojkväns kuk långt ned i halsen. Hon fumlade med något, jag såg inte vad och sen förde hon ihop mina knän, lyfte upp benen och något stort hårt trängde in i mig. Jag trodde först det var en strappon men hon lade sig jämte mig och kuken i min mun försvann. När jag då såg en ny jättesnygg karl halvlåg över mig och knullade fick jag min första orgasm i ren överraskning. Stor muskulös och en jättesnygg axeltatuering :) grrrr:). Vi fortsatte en stund till innan killarna var färdiga. Jag var jättenöjd iallafall:).

Kvällen och helgen fortsatte med sex i hela huset. Badrum soffa säng. Alla fyra eller bara vi två.
    Jag och den snygge skall fortsätta träffas:)))) får se om det leder någonstans:) puss å kram ung & kåt

Mycket trevligt hoppas du får tillfälle till att få två kukar i dig snart! Puss från kåt ocksåFlört
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-16 21:40:53 följande:

Lite småkåt och saknar en väninna att busa med!! Fan att man ska bo helt åt helvete men ska ringa en lekkamrat i morgon men den som väntar på något gott väntar ju för fan alltid för länge!!!*suck*
    Vad skönt Glad Ska det bli tjej sex i morron nu då?
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-16 22:08:48 följande:
    Det hoppas jag verkligen, köpte lite roliga saker undermellan dagarna som jag sparat för bus.

Hur går det själv? Hittat någon som vill testa lite analsex?

Låter mycket trevligt!  Hoppas du får användning av dom i morron Flört   Jo här är det bara fint,  ska på fest i morron och där kommer en tjej vara som ja träffade i somras!  Och vi ska sova där båda två så vi får se vad som händerGlad
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-18 01:15:43 följande:
    Flört

Hoppas det går bra!!!! Min väninna kunde inte komma idag pga vädret, med lite tur så dyker hon upp i morgon!!!

Hej fick allt knullat i fredasFlört  Hoppas det är din tur nu då och få ditt mys tjejen!  Snygg bild misstänker ni kommer vara lika snygga o sensuella som på bilden? Nyfiken på vad du handlatTungan ute  Kram..
  • Anonym (kåt också)
    Kajsa95 skrev 2014-02-26 20:22:41 följande:
    ja jag vill bli knullad nu!
    Vad bor du?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (kille(kåtbock)) skrev 2014-05-17 23:10:41 följande:
    Vart tog du vägen bettan??
    Bettan är en kille hihi!
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (kvinna) skrev 2014-05-26 21:17:38 följande:
    sitter med handen innanför trosan nu.
    Härligt!  Hur känns det?Glad