Inlägg från: Anonym (Monika) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Monika)

Kåt just nu?

thofa1 skrev 2016-12-23 11:23:51 följande:
    Jag tror skaran är ganska stor som gillar rödhåriga vare sig dom har stora eller små bröst. Jag är en av dom. Vore kul att se dig.
    Gillar du rödhåriga tjejer eller små bröst?
    lupus solitarius skrev 2016-12-23 13:01:07 följande:
    Monika, jag tror att du har lite fel, jag till exempel älskar små bröst, har aldrig varit speciellt intresserad i stora sådana. Ta var och ha en underbar Jul och ett gott nytt år smile1.gif  
    Det är inte ofta men hör att killar gillar små bröst så tack för att du är ärligt och talat om att du gillar små bröst
    Joohann skrev 2016-12-23 15:05:29 följande:
    Tror du har fel där.....tror det är många som gillar mindre bröst! Kämpa på med självförtroendet....de sitter i huvudet...inte brösten eller hår färg.
    Skicka pm om du vill prata lite privat.
    God jul påre!
    Jag kämpar på förfullt med mitt självförtroende fast det som sagt inte så lätt.
    God Jul

Tar modet till mig och laddar upp en bild på mina små

• Anonym (Monika)
    Anonym (......) skrev 2016-12-23 22:33:02 följande:
    Vilka vackra fina bröst med styva bröst varder
    Kul att du tycker att mina bröst är fina
  • Anonym (Monika)
    Hasse99 skrev 2016-12-23 22:51:36 följande:
    Kan inte finna något fel på dina bröst du kan ju gå utan bh hemma gud vad upphetsande
    Glad Jag äger bara en bh som är vadderad som jag har på mig när jag är ut  på krogen
  • Anonym (Monika)
    Anonym (......) skrev 2016-12-23 23:11:14 följande:
    Vilka vackra fina bröst med styva bröst vårter

Ja verkligen blev kåt tänk och suga på dom
    Jag blev kåt när jag tog bilden så därav är vårtorna hårda.
    Det finns ingen mjölk så du kan suga hårt  
  • Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-23 23:19:25 följande:
    Är absolut inget fel på dessa bröst, verkar alldeles perfekta att ligga och smeka i sängen när man vaknar och är lite morgonkåt :)
    Nu börjar jag få upp mitt självförtroende när jag ser att det finns killar som gillar små bröst.
    Du skulle gärna få smeka dom för det är as skönt  
  • Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-23 23:38:41 följande:
    Hade gärna gjort det men jag kommer vakna upp bredvid frugan imorgon och smeka henne bröst som inte heller är av den större modellen Glad
    Jag vaknar i mammas hus i morgon bredvid min syrra så min sägn är också full.
    Jag blir avundsjuk på din kvinna så får blir smekt i morgon.
  • Anonym (Monika)
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 23:45:51 följande:
    Jag vaknar i mammas hus i morgon bredvid min syrra så min sägn är också full.
    Jag blir avundsjuk på din kvinna så får blir smekt i morgon.
    God Jul
  • Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-23 23:52:08 följande:
    Nu vet jag inte hur gammal du är men antar att du är ung och dina bröst kan ju fortsätta växa ett tag till, den dagen du blir gravid så händer det med grejer..

Hoppas du får en god jul du med {#emotions_dlg.flower}
    Jag är 25 år så mina bröst har slutat att växa för ett bra tag sedan.
    Dom blir väl stora när man har mjölk för att sedan förvandlas till två tax öron när mjölken är slut.
    Nu ska jag sova innan syrran slänger ut min surfplatta genom fönstret .

• Anonym (Monika)
    Frontline skrev 2016-12-24 00:26:31 följande:
    Ok men du ska iaf inte vara missnöjd över dina bröst. dom är hur fina som helst-
    Att det blir taxöron efter att man slutar amma det vet i fasen om det stämmer..
    Sov gott och släng ut syrran genom fönstret istället :)
    Jag får acceptera att dom är små nu för det går inte att göra nått åt om man inte vill punga ut med 50000 för att få falska stora bröst.
    Är det så att det är storbystade kvinnor som får hängbröst efter att dom har slutat att amma.
    Nä inte vill jag slänga ut min syrra för då dör hon
  • Anonym (Monika)
    Joohann skrev 2016-12-24 01:16:39 följande:
    Jätte fina ju!..... Tycker ja och du ska vara nöjd med dina små sexiga bröst! Skulle inte ha nått i mot att leka med dom heller ;)
    Men oj vad ni killar vekar att gilla små bröst som mina
Svar på tråden Kåt just nu?