mammatilltvå85 skrev 2013-03-26 15:30:29 följande:
jag tempar också på morgonen för att se så att den inte sjunker...jag var osäker på BIM då min äl kom tidigare än den brukar denna månad men igår eller idag bör BIM vara och testet var starkare idag....dock blir mina tester starkare på eftermiddagen än på morgonen, så konstigt gissar att jag dricker dåligt på dan jämfört med på kvällarna..
Vi haft svårt att våga tro på det då jag testade så tidigt och fick plus men att det var knappt synligt först....är nog uppe i 15-20 billiga tester snart haha....vilken testmissbrukare man är.
Har ont i brösten men det har jag alltid och har sån mensvärk att jag tror jag ska få mens närsomhelst men förutom det har jag inga symptom alls. Jo jag drömmer så mkt hela nätterna har säkert drömt om graviditeter och förlossningar 5 ggr sen jag plussade men om det är ett symptom vette tusan;=)
Har jättemycket att göra denna vecka i skolan (läser på universitetet) men kan inte fokusera alls...tänker bara på detta hela tiden....
så man har högre temperatur när man är gravid? det visste jag inte :)
Jag fick också ett tydligt streck, skrämde upp sambon med att det säkert var två därinne eftersom man kunde så så tidigt haha :)
Jag har också ont i brösten, känns som dom är fulla med blåmärken :( sen är jag super trött!
däckar kl 21 varje kväll och sover som en klubbad säl. så jag minns inte mina drömmar alls...
har ni berättat för era nära och kära? vi tänkte vänta till vecka 12 (om jag kommer dit :( ) hur tänker ni?
roligt att ha flera i ''samma båt''
lycka till med studierna! :D