• Liten08

December bebis 2013

Hej! Hoppar gärna in! Funderat på om jag skulle testat et par dagar... Egentligen inte gjort något seriöst försök men imorse kunde jag inte hålla mig. + på billig sticka från Ullared :) började nytt jobb 1/3 & gick igenom en konisering i november så tanken var att vänta.... Glad men något ? över att det hänt :) grymt ont i brösten :/ bf 1/12-13 en son sen tidigare :)

• Liten08

Idag 08:06#85 Flyttar fram listan lite. BF-lista 1/12 Liten08, Göteborg 1 pojk född -10 2/12 Tjej89, Stockholm, första graviditeten. 2/12 Ellez Skåne 2:a grav pojke född 2010. 6/12 Nania, Kävlinge, 2 barn sedan innan födda -08 och -10 6/12 MissKaos, Göteborg 1 pojk född -09 (2mf ett nov-13 och ett juli-11)

• Liten08

Ojoj, det blev inte så bra det där - skall försöka om igen om en stund :)

• Liten08

Härligt att läsa om allas symtom! Jag har sån "mensvärk" så jag undrar om det kastas hormonbomber därinne...brösten är värst, gör ont att ta på sig en tisha!!!! Med min son var jag helt symtomfri...sambon undrar vad som händer ;)

• Liten08

Plopps80: jag fick samma på ett test jag gjorde i lördags & drack vin i fredags :/ men, jag försöker inte oroa mig... Men det stretar och drar, har ont långt ner och i brösten....tidvis en klump i halsen men inte illamående... De kommer gå bra detta, du kommer få en fantastisk bebbe!

• Liten08

Spännande med val av mvc, jag gick på munkebäcks förra gången men inte helt nöjd :/ hade upprepade uvi och det kändes aldrig som att dom tog mig på allvar när jag sprang och sa att nu vill jag kissa på sticka igen...men har en vän som går där och är supernöjd! :) Jag borde nog ringa till gyn jag nyligen gått hos för cellförändringar och även en konisering :/ Spännande att många av oss bor i Gbg :) träff efter v 12-13 ;)

• Liten08

Plopps80: så fick jag med, 2-3 & jag kunde inte hejda mig så jag ladda hem två appar. Enligt den ena så är det v 4+1 och den andra 5+1....så spännande! Hoppas hoppas det vill växa och gro :) så jag kan berätta för min sprillans nya chef :/ usch, lite ångest över de där :/

• Liten08

Kanske beror på att jag har haft väldigt långa cykler sedan jag tog ut spiral samt gjorde en konisering? Enligt babygruppens app så är jag i 5+o men enligt babycenters är jag i 4+? -den säger v 5? Eller så har jag helt missförstått räkningen :/ kan vara så. När jag låg inne på sjukhus under min förra grav så sa bm att det dom inte räknar v 5+3 som v 6 utan som just 5+3 :/ så jag gör som dom... :)

Svar på tråden December bebis 2013