• MissKaos

December bebis 2013

Hoppar in i tråden efter en illamåeende dag!
    Bebis i december, hemma med ettan som är förkyld och febrig idag och imorgon med.
    Får skriva mer sen och läsa lite i tråden, just nu är det lätt kaos här hemma

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Nania skrev 2013-03-27 07:40:08 följande:
    Hejsan :D Här vill jag gärna få hänga med :) Plussade med nr 3 igår och har BF 6/12 :D

Då har vi samma BF! Enl Fl´s räknare
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Nania skrev 2013-03-27 20:17:35 följande:
    Jag känner också redan av det. Än så länge bara när jag inte ätit i alla fall!

Beror på vad jag äter. Choklad är värst..

Apelsinjuice är jag sugen på!
    Mår illa på fm, nu är det ok åp kvällen
  • MissKaos
    BF-lista 

6/12 Nania, Kävlinge, 2 barn sedan innan födda -08 och -10 Gravid
    6/12 MissKaos, Göteborg  1 pojk född -09 (2mf ett nov-13 och ett juli-11)
  • MissKaos
    Nania skrev 2013-03-27 20:32:39 följande:
    Usch. Juice och mjölkprodukter är det värsta jag vet när jag är gravid. Det kommer efter mitt extrema illamående dem två tidigare gångerna. (dem är nämligen båda värre än mycket annat att få upp igen)
    Chips tycker jag är vidrigt på vägen upp.. Glass är relativt ok *iehhuu*

Jag har inte kunnat hålla det hemligt pga min stora mage! Alla såg ju. Fattar inte hur man kan svälla upp så. Jag är redan svullen och vet mkt väl att det är tarmarna men syns, det gör det..
  • MissKaos
    Testar kläderna jag köpte. byxa 80kr tröja 20.. dumt i know, men svårt att motstå.

Fotot är taget igår. Jag syndade och köpte mammakläder.. Jag kommer inte få på mig mina jeans mkt längre.  Hittade en hel hög på second hand.. Skulle köpa ett par små söta tossor att stoppa i påskägget + mintt gravtest och ge maken. Kom hem med kläderna på bilden, en kjol en kortärmad och ett par 3/4 byxor. Alltihop 180kr, Skitdum om ngt går fel.. Men men, då tänker man väl inte på det antar jag.. Känns lite som att jag har utmanat ödet på ngt vis!
  • MissKaos
    BF-lista 

Tjej89, Stockholm, första graviditeten. BF 2 december
    6/12 Nania, Kävlinge, 2 barn sedan innan födda -08 och -10 Gravid
    6/12 MissKaos, Göteborg  1 pojk född -09 (2mf ett nov-13 och ett juli-11)
  • MissKaos
    Nania skrev 2013-03-27 21:31:40 följande:
    Äh. Hellre bekväm en överorolig tycker jag. Visst saker kan gå fel men som du säger så är det nog annat man tänker på då! Grymt pris dock :D

Här hemma fick gubben en presentlåda med en sparkdräkt och testen i :) Väldigt uppskattat :) Sen har han tydligen kärat ner sig i en dräkt till från Kappahls fina Newbie serie så den måste vi också skaffa nu tydligen så den inte tar slut. Sen blir det nog stopp ett bra tag.  
    Åhhh newbies har så söta grejjer
    Jag jobbar granna med Villervallas outlet -gissa om det är bra för plånboken?
    Jag vill med hålla det hemligt ett tag till, på jobbet osv. Mina föräldrar ska få veta nästa helg när vi åker dit. Om något skiter sig kommer jag/vi behöva deras stöd och nu väntar vi ju barn, inte missfall så delad glädje..
    På jobbet får min närmsta chef veta samt en kollega som jag tycke mkt om. Jag kan ju tex ha svårt att ha öppen mottagning med massa masas besök om jag mår för illa...
    Lyckas inte kopiera in en bildjag har på mig i v10 med sonen. Men den finns i mitt galleri. Lär ju inte gå långsammare denna gången.
  • MissKaos
  • MissKaos
    Nania skrev 2013-03-27 22:05:33 följande:
    Galet så olika det kan vara. Kolla i mitt galleri för jag har en bild från barn nr 2 som är från 29+3 där jag nog är mindre än dig! 

Men förstår varför du får kan få problem att dölja det! 

Ja, eller samma iaf. HELT tokigt Jag sitter och köper mammakläder på nätet nu, på måndag kommer ja ginte få igen byxorna! Det är helt sjukt.. Folk säger ju att det inte KAN synas så tidigt och det hade ju varit bra omd et vore så. På KUB trodde hon det var andra eller tredje graviditeten för att jag var så stor. Åh andra sidan var det väl mest mage. Spännande att se hurd et blir nu när man närmar sig 40! En sak är säker -jag kommer inte springa något göteborgsvarv iår.. Har redan pga hormonbeh + mf gått upp ett antal kilon det kanske gör sitt till med, det landar väl på magen alltihop.

Snokar runt på tradera nu, kan inte låta bli att titta på bebiskläder. Fånigt söta, längtar att få gå och klämma på bebbeprylar
Svar på tråden December bebis 2013