• emmali

December bebis 2013

Hänger på här!
    Nyplussad och BF 10/12!

Ett ma i bagaget, men nu hoppas jag att kroppen lärt sig! Ska bli kul att följas åt!

• emmali

Tack!

Vi bor i Göteborg!
    Ja, men man får nog helt enkelt bestämma sig för att denna gången ska det gå bra, annars blir jag helt knäpp!

Grattis till alla +!

• emmali

Precis! Varit gravid tidigare, men slutade i ma i v 11. Var en lång process innan allt blev klart, men sen tog det dig på andra försöket! Så jag får tänka att kroppen lärt sig nu!

Första för dig?

• emmali

Trist att du också gått genom det!
    Men vad kul att vi är där vi är nu!:) nu är det våran tur! kanske finns det fler göteborgare här??

Jag sitter bara över telefonen, kanske ngn kan hjälpa mig med listan? BF 10/12!

• emmali

Oj, det var inte meningen att det skulle komma frågetecken... Konstigt! Ja, första barnet, men du behöver inte ändra bara för det, är glad att jag e på listan bara! Tack:)

• emmali

Haha, man berikar sitt ordförråd väldigt här! Trådträff:) låter trevligt - men för min del vill jag gärna passera till lite säkrare veckor innan! Men därefter:)

• emmali

Usch, låter jobbigt med illamåendet! Jag känner inget alls!

Ska alla göra VUL? Vi är lite kluvna då vi gjorde ett som var bra i v 9 men ändå gick det som det gick! Så vi vet inte riktigt om vi vill, samtidigt som man ju vill veta att det finns något där!!

• emmali

Jag ligger nedbäddad och klockan är bara kvart över nio.... Men annars har jag inte så mycket symtom.... Mest gäspningar och liten aning till ömma bröst! Och förstås "mensvärk". Går in i v 5 imorn, hoppas tiden börjar gå snart!

• emmali

Oj vad det skrivits idag! Kul:))

Grattis till alla er nya, kul att läsa om allas erfarenheter!
    Idag gick jag in i v 5! Känner mig mycket mer trött och har väldigt kort stubin märker jag! Blir hungrig akut men orkar inte äta så mycket....

Gått med i den nya gruppen, men fattar inte riktigt... Ger sig väl!

Mycket prat om VUL, vill alla göra det?

Just ja, jag är sjuksköterska:)

• emmali

Jag har berättat för mina 2 närmsta kollegor! De vet vad vi gått genom innan så de skulle aldrig säga ngt. Är bara skönt att kunna visa att jag är trött osv utan att behöva hymla... Men det beror ju helt på vilken relation man har...

• emmali

Jag med! Har alltid sovit länge, men nu vaknar jag alltid runt 8! Man hinner ju med massa iaf:)

• emmali

Vilken VUL-dag!!! Grattis:) min tur på tors, hoppas trenden håller i sig:)

• emmali

Lillabulan; vad tråkigt att dina glada nyheter inte togs emot med just glädje... Måste kännas tungt! Hoppas hon ändrar sig!

• emmali

Fröken ö: vad spännande! Håller också tummen! Kul att vi är på samma dag:) Jag har inskrivning hos BM vid 10 och VUL kl 11:) smidigt med allt på en gång! Nervöst, men ska bli spännande!
    Lycka till!

• emmali

Hemma efter ett lyckat VUL:) så skönt att se ett tickande hjärta.... Nu är man iaf en bit på väg!!!

Svar på tråden December bebis 2013