greywolf skrev 2013-04-02 20:02:32 följande:
Stort grattis, kan bara tänka mig vad tufft det måstr vara med sådant i bagaget. Mitt bf är också 12 december! Har haft en hel del molvärk i livmodern och är på bim idag så jag har oroat mig lite men försöker att inte göra det och bara glädjas åt beskedet. Har du några symptom ännu?
Hela förra året var riktigt tufft, känns som att hela året gick ut på att planera graviditet, vara gravid och sörja missfall! Men skam den som ger sig, det här ska bli vårt år tjejer=)
Vad roligt med BF samma dag! Förhoppningsvis tittar den ut innan julen=) Jag kände mig väldigt ogravid denna gång, så jag blev jätte chockad när gravtestet visade ett plus=) Men nästan direkt efter plusset fick jag huvudvärk och lite illamående. Inga ömma bröst än. Víd första graviditeten så hade jag riktigt ömma bröst, vid andra så blev det mindre och nu nästan inget! Kanske är kroppen som redan är van vid en graviditet.
Jag tar extra progestreon denna gång, ska ta det fram tills v. 13 för att förhindra missfall och progesteron ger extra symptom så jag kommer att ha svårt denna gång och veta om allt är "riktiga" gravsymptom.