December bebis 2013
Hej hej! Grattis allihopa till era plus! Jag plussade i förrgår så det verkar som jag har bf 10 dec om jag räknat rätt :)
Hej hej! Grattis allihopa till era plus! Jag plussade i förrgår så det verkar som jag har bf 10 dec om jag räknat rätt :)
Jag oroar mig också hela tiden plopps.. kollar också på pappret varje gång jag går på toa.. :P
Ska på inskrivning imorgon så får vi se vad dom säger där.. ska säga att jag vill göra kub så jag vet att allt är okej.. helt nojjig ju.. :/
Jag kommer göra det för att se att allt är ok så jag slipper oroa mig.. och sen är det så att alla kan få göra det som vill i örebro län.. hoppas få mer info om det imorgon och en tid.. :)
Det kommer nog kännas bättre efter imorgon hoppas jag.. fick tid ganska snabbt, bor ju inte i en storstad så det finns väl mera lediga tider då.. tur för mig.. :P
iloveyou: I örebro län får alla göra det och det är gratis.. vet inte hur det är i andra län.. vart bor du?
såg nu att du svarat på det redan.. :P
Usch va jobbigt!! :( Men då kommer nog allt gå bra den här gången.. :)
Grattis Parksandrec!!! :D Behöver också snacka med andra om det här.. först av kompisarna så det finns ju ingen att prata med som vet hur det känns..
Grattis Thereze85!!! :)
Känns som vi kommer bli hur många som helst i denna tråden!! :P
Hej hej..
tänkte höra lite om andras erfarenheter.. har kollat runt lite och vi funderar på att köpa en emmaljunga city cross.. är det en bra vagn att ha i stan? Vi bor i stan men kommer säkert tillbringa en hel del tid hos föräldrar/svärföräldrar som bor på landet med grusvägar och massa snö.. :/ Funkar den då med?
Okej.. Ja, jag behöver ha en vagn som funkar både i stan och på landet.. :/
Det ska också vara en kombi/duo vagn..
Förslag på bra vagnar?
Tack för alla förslag! :) Det får bli att åka och testköra lite vagnar tror jag! :P
Det är ju så himla svårt att bestämma sig.. Men än har vi lite tid på oss..
Har iaf börjat köpa kläder nu..
Om man använder en varm åkpåse kommer man behöva en vinteroverall då?
Det finns ju så många söta!! :)