• abban

December bebis 2013

Hej hej jag hoppar gärna in här. :)  har precis plussat och har då bf 10 dec så kasnke en lucia bebis. :) det är vårat tredje har två döttrar innan en på 3 år och en på 11 månader. Vi vill köra ganska tätt tycker de e kul blir mkt bus och nära kontakt.

Jag har mått lite lätt illa så därför jag tetsde mig fats att de e tidigt så jag hoppas att de håller i sig har ju inte paserat bim ännu. Förstoppad e bara förnamnet här tips?

Jag hade lite buna flytningar för några dagar sen som varade i typ 2-3 dagar så trodde de va mens på g men sen slutade det. och ett pluss istället. :) Hoppas de går bra för alla här inne. :)    

• abban
    MissKaos skrev 2013-04-03 08:43:25 följande:
    Linfrön! Päron. Katrinplommon. Min förra grav kokade jag fiberhavregryn med 1msk linfrön + ett par hackade katrinplommon och ett hackat fikon i. Ganska gott och det blev fart på min mage. Glöm inte dricka!

Är det riktigt illa Lactulos eller Inoloaxol från apoteket.

Jag känner mig nu ogravid. Mådde illa igår på fm och lite igår nu -nada- knepigt det där. Så var det inte med grabben då mådde jag ju illa varje dag. Igår slog tröttheten till med full kraft. Gick ändå till gymmet, höll på att somna på spinningcykeln men det kände sväldigt skönt efteråt. LA mig ca 21, läste 15min somnade. Med kisspaus sov jag sedan till morgonen men är nu trött igen. Får man sova över skrivbordet på jobbet? Ingen kommer märka det va?

åå tack för tips ska testas. :)
  • abban
    Inelg skrev 2013-04-06 10:58:00 följande:
    Hur måna har Inge passerat BIM ännu? Jag har BIM imorgon.

Inelg skrev 2013-04-06 10:58:00 följande:
    Hur måna har Inge passerat BIM ännu? Jag har BIM imorgon.

jag har inte gjort det har bim i morgon!!
  • abban
    Inelg skrev 2013-04-06 18:09:33 följande:
    Hej Abban och Plopps!! Vi sågs i en annan tråd! Hur mår ni?

Nania: Tack!

Mamma till två; okey.

hej. jag mår bra. känner inte mkt just nu så man blir nojjig hade vart skönt att känna något. det ända skule väl vara att jag e törstig och blir då kissnödig. hur mår du?
  • abban
    Inelg skrev 2013-04-06 23:07:40 följande:
    Abban:
    Jag känner inte så överdrivet mkt heller.
    Har nyst en del. Också törstig som du! Va det ett par dagar innan jag plussade. Haha.
    Ömma bröst men de är inte fördjävliga!

Jag förstår att du inte hänger här och nojjar upp dig haha. Vet i te heller hur mkt jag ska hänga här men just nu är det kul. Och det är tack vare FL jag har fått bra idéer som också gjort att jag blivit gravid ;) så det är ju inte bara fy skam. Man får lixom sålla.
    Nu vet jag att vad som helst kan hända när som helst för vem som helst oavsett. En nypa salt bara så blir det bra :)
    Jag mådde illa förut  och testade mig då och de va väldigt tidigt och sen gjorde jag cb digital för tre dagar sen och då stog den 2-3 veckor gravid och jag har ju bim i morgon så mkt hormon i alla fall och de känns ju skönt men jag nojjade med dom andra två ända tills dom kom ut fast jag kunde ändå njuta efter kub testet.
  • abban
    Inelg skrev 2013-04-06 23:27:29 följande:
    Abban. Jag har också BIM imorgon. Då borde vi ha amma BF? 14/12!!
    Ja då måste du verkligen ha mkt hormon ;)

när jag gjort test på appar så får jag bf 10 och testen på fl får jag oxå 10  dec. :)
  • abban
    MissKaos skrev 2013-04-07 13:52:14 följande:
    [quote=6KAM 9439943][quote-nick]abban skrev 2013-04-06 23:16:16 följande:[/quote-nick]Jag mådde illa förut  och testade mig då och de va väldigt tidigt och sen gjorde jag cb digital för tre dagar sen och då stog den 2-3 veckor gravid och jag har ju bim i morgon så mkt hormon i alla fall och de känns ju skönt men jag nojjade med dom andra två ända tills dom kom ut fast jag kunde ändå njuta efter kub testet.[/quote]
    ÄR det två så blir det mer hormon

Ojj tänk om! Är det så? Hur skulle de gå!! hihi
  • abban
    Sweetboxen skrev 2013-04-08 17:22:16 följande:
    Funderar på detta med...mkt eftersom de är vana vid att vara en trio o nu kommer en halvbror/syster som en sladdis..:)

Min dotter utbrast idag ist: Va smal du har blivit! ....Kanske bristen på vinet och lite kräks gör sitt...;)

Vi vill nog vänta i några veckor till...knappt så man själv har fattat det än :)
    I mina tidigare fall så har barna inte sagt så mkt...det är ju spännande och roligt men sen lixom är det inte större...de förstår först efter bebis är ute..:)  
    Men jag vill ändå vara mer säker först...vänta oxå för att deras väntan inte ska behöva bli så lång.  

vi kommer nog att vänta tills vi har vart på ul då tänker vi nog berätta för alla och då dom med. dom är ju inte så gammla 3 år och 11 månader så dom kommer nog inte fatta något innan vi berättar tror inte dom misstänker. :)
Svar på tråden December bebis 2013