December bebis 2013
Hej! Hoppas det är OK att jag hoppar in i tråden?
Plussade idag (BIM idag). Är i v 5. Andra barnet. Så förväntansfull men nervös är jag. Hoppas det kommer gå bra hela vägen!
Hej! Hoppas det är OK att jag hoppar in i tråden?
Plussade idag (BIM idag). Är i v 5. Andra barnet. Så förväntansfull men nervös är jag. Hoppas det kommer gå bra hela vägen!
Hoppar in. Testade på BIM 1/4 och så ploppade det stora feta :et fram! Är i vecka 5 (4+3). BF 7/12
Bor i Örebro
Enligt testet får vi en flicka. Hmm. Vi får väl allt se om det stämmer. Vi kommer nog ta reda på könet då vi tog reda på könet när vi väntade vårt 1a. Kände att vi behövde bekräftelse och för att fatta det fanns ett liv därinne då vi kämpat i nästan 2 år. Har sjukdomen endometrios. Nu lyckades vi även denna gången via normala vägen efter 4-5 månaders försök. Fantastiskt! Hoppas allt går som det ska! Har bara känt extrem trötthet! Otrolig stor skillnad när vi väntade vårt första då var jag pigg!
Åh, finns det inte nån knapp härinne så man kan läsa "från början" det man missat - dvs det första senaste olästa inlägget? Alltså så har jag 93 olästa inlägg att läsa ikapp..... Vad det skrivs härinne då...
Hej allihopa!
Idag KUB test, det gick bra. Lill*n var envis, lugn och ville inte alls flytta på sig. Det tog cirka 20 minuter tills hen "gav upp" och då kunde läkaren mäta nacken. :) Allt såg bra ut, låg risk. Skönt! Nästa UL 15 juli, längtar..!
Ny BF, ungefär, 8 dec. Inne i vecka 14 nu (13+0).