December bebis 2013
Smyger väl in här då jag plussade idag. BF bör väl bli 16 december. En lite oväntad, men ack så välkommen julklapp för oss. Vi har en dotter på 15 månader sedan tidigare.
Smyger väl in här då jag plussade idag. BF bör väl bli 16 december. En lite oväntad, men ack så välkommen julklapp för oss. Vi har en dotter på 15 månader sedan tidigare.
Jag mådde knappt illa och kräktes aldrig när jag väntade dottern så jag hoppas att jag slipper sådant denna gång också. Brösten ömmade knappt heller. Nu känner jag absolut ingenting men å andra sidan är jag bara i vecka 4+4 idag och illamående och sådant brukar komma ett par veckor senare.
Vi får 23 månader mellan våra och vi kör nog på en Donkey. Ståbräda känns inte riktigt som ett alternativ mitt i vintern för oss. Men ja, det är mycket pengar. Vi köper nog den från Holland så sparar man några tusen. De verkar ju ha ett hyfsat andrahandsvärde sedan också.
Lyckat RUL här med idag! Blev flyttade till 22/12 och det är högst troligen en lillasyster vi ska få. :)