• twylla

December bebis 2013

Smyger väl in här då jag plussade idag. BF bör väl bli 16 december. En lite oväntad, men ack så välkommen julklapp för oss. Vi har en dotter på 15 månader sedan tidigare.

• twylla
    Buzan skrev 2013-04-10 20:59:15 följande:
    Grattis twylla! Va roligt!
    Edvin ska också få ett syskon i dec. (2a). :)
    Nämen vad roligt! Grattis! Jag har nog inte riktigt smält det här än. Känns jättemärkligt att Elsa ska bli storasyster. Hon som är så liten. 
  • twylla

Jag mådde knappt illa och kräktes aldrig när jag väntade dottern så jag hoppas att jag slipper sådant denna gång också. Brösten ömmade knappt heller. Nu känner jag absolut ingenting men å andra sidan är jag bara i vecka 4+4 idag och illamående och sådant brukar komma ett par veckor senare.

• twylla

Vi får 23 månader mellan våra och vi kör nog på en Donkey. Ståbräda känns inte riktigt som ett alternativ mitt i vintern för oss. Men ja, det är mycket pengar. Vi köper nog den från Holland så sparar man några tusen. De verkar ju ha ett hyfsat andrahandsvärde sedan också.

• twylla
    Buzan skrev 2013-07-05 10:47:15 följande:
    RUL färdigt! Allt såg så bra ut med bebisen! Alla mått, hjärna och hjärta! :) blev tillbaka flyttad ett par dagar, är alltså i vecka 17+5 idag, bf 7 dec.
    Kön kollade vi också och barnmorskan var 99% säker på en flicka. Jag såg själv nått som som ut som en slida. På Edvin hade pungkulorna ramlat ner så då var det lätt att se. Hade egentligen ingen "önskan" om kön men är så förvånad och faschinerad över att mina intuitioner alltid stämmer! :) men vet inte om jag vågar köpa rosa kläder ifall hon har 1% fel. :P
    Kul med en lillasyster! Här är min man stensäker på att det är en kille men min magkänsla säger en tjej till. Vi tänkte kolla kön om hen vill visa sig, vill säga. Jag trodde Elsa var en pojke så jag har säkert fel denna gång också.
  • twylla

Lyckat RUL här med idag! Blev flyttade till 22/12 och det är högst troligen en lillasyster vi ska få. :)

Svar på tråden December bebis 2013