• Anine

December bebis 2013

Hej tjejer!
    Jag plussade för ca två veckor sedan, mycket tidigt!
    Idag är jag i vecka 5+1. Var inne på akuten i förrgår v4+6 pga blödningar. Då syntes inget på vul (de misstänkte, tidigt missfall, tidig graviditet eller utomkvedhavandeskap.) Fick även lämna ett blodprov som mätte graviditetshormon. Ett nytt prov togs idag då jag också åkte in akut pga mera blödningar. Idag syntes en liten fosterblåsa men inget hjärta (är nog förtidigt). Gravidtets hormonerna hade fördubblats sedan i förrgår så än så länge finns hoppet kvar. Jag håller mina tummar! 

• Anine

Jag tror att det är kört för mig! Blöder varje dag! Det är ingen färsk blödning men den är "mörkbrun". Jag har gett upp hoppet och väntar bara på att allt ska komma ut! Det började för mig den 30/3 alltså 2 veckor sedan. Då var det aprikosförgade flytningar och nu är det som det är! Så ledsen! V 5+4 idag...

• Anine

Nu lämnar jag denna tråd... Gråter Lycka till allihopa!
    Är så ledsen, fick missfall inatt, Testade positivt för drygt två veckor sedan, två dagar senare började jag få rosa flytningar. Dessa har tilltagit och blivit mörkare och mörkare. Det har aldrig varit färskt blod. Gjorde två vul förra veckan, på det första såg de ingenting och på det andra som de gjorde två dagar senare syntes en graviditet på rätt ställe i livmodern. Frid och fröjd och fortfarande bara bruna mörka flytningar, Men ikväll kom blodet och smärtan i magen så nu är det väl kört. Detta är mitt andra missfall, blir så ledsen. Förstår inte vad som är fel. Ska man ge upp nu eller. Känns så hopplöst! Gråter var i v 5+4.

Svar på tråden December bebis 2013