December bebis 2013
Jag ansluter mig också till tråden, plussade precis (så att det var tydligt i alla fall!) och har BF 4dec. Fick missfall i februari så det gick riktigt snabbt att plussa igen, är jätteglad och det känns bra den här gången :)
Jag ansluter mig också till tråden, plussade precis (så att det var tydligt i alla fall!) och har BF 4dec. Fick missfall i februari så det gick riktigt snabbt att plussa igen, är jätteglad och det känns bra den här gången :)
Någon som vill lägga in mig i BF-listan? :) 4/12, Stockhom, 1a barnet (1 MF i v8 feb -13)
Jag har också BF 4e :) enligt familjelivs beräkning i alla fall, vissa appar säger 5e... Jag har berättat för sambon men testet var ganska svagt så kommer också göra ett digitalt (med veckoindikator) nästa vecka för säkerhets skull, det blir väl lite verkligare för oss båda då :)
Grattis till de nya i tråden :)
Jag ringde precis och bokade tid för inskrivning, försökte få till ett VUL men hon i telefonen verkade väldigt ointresserad av att hjälpa till med det och jag har inte lust att boka ett privat, har redan gjort av med för mkt pengar och inte fått bra hjälp tycker jag vid mitt missfall. Får fråga BM på inskrivningen om det går att göra då kanske...
Någon i Sthlm som har lyckats få ett VUL utan att behöva betala extra?
Kan vi inte starta en grupp så kan ju alla relevanta trådar samlas där? :)
Min mage är också svullen av och till, i förrgår var den helt enorm men nu har det lagt sig lite. Trist att det är tarmarna och inte bebis, men det kommer ju det också :)
Iloveyou: kub är blodprov och UL där de mäter nackspalten på fostret. Om man får en dålig sannolikhet på kub kan man göra fostervattenprov och då är det nål för att ta provet.