Inlägg från: LillaLady1 |Visa alla inlägg
  • LillaLady1

December bebis 2013

Hoppar in här. Testade positivt i förrgår, är i v 5+1 idag. Bf 22/12 

Har fått två missfall sedan jag plussade första gången i sep förra året, första i vecka 7, andra i vecka 13 men båda hade stannat redan i vecka 5. Förra månaden blev det en kemisk graviditet.

Hoppas verkligen att det går vägen den här gången, känns som det! 

• LillaLady1

Babylängtan: Tack!  :)
    Hur är det med pappan, min sambo har inte kunnat ta in detta alls den här gången. Tror inte han kommer kunna göra det förrän vi passerat v 12 vilket känns lite tråkigt. Får vara glad för mig själv tills han vågar tro på att det går vägen. 

• LillaLady1

Jahopp då jag hoppar jag ur igen då. Precis när jag hade vågat tro på det började jag blöda :(

• LillaLady1

Inelg. Blöder som om det vore vanlig mens, har ganska riklig i vanliga fall. Testade en gång till precis innan och nu kan man knappt se något streck alls om man inte håller upp det mot en lampa. Hcg-värdet skulle ju tvärtom ha stigit nu om det inte var någon fara... 

• LillaLady1

Det har det inte gjort det tidigare men då dröjde det innan det började blöda. Förra gången gick jag till v 13 innan skrapning gjordes men den hade stannat i v 5. 
    Testet jag tog i förrgår är inte heller jättestarkt men det syns iaf utan att man håller det mot ljuset. 

Svar på tråden December bebis 2013