Inlägg från: TessLiihten |Visa alla inlägg
  • TessLiihten

December bebis 2013

Hej!

jag tänkte fråga om jag fick gå med här.
    Fick idag veta att jag är gravid. Plussade imorse.
    Är min 6:e graviditet, varav jag har fått en son, och 4 missfall..

Så jag hoppas att allt går vägen.

Testade som sagt pos idag på BIM -3.
    BF är 11/12-13

• TessLiihten

Sitter nu och väntar på att få komma in till barnmorskan. Är grymt nervös. Vet inte riktigt varför.

• TessLiihten
    skelletta skrev 2013-04-11 07:25:20 följande:
    Hej vill bara säga att jaag lämnar gruppen fick MF i går :( hoppas ni slipper det ha det gott 
    Beklagar verkligen Skelletta!
    Hoppas du får plus snart igen!
  • TessLiihten

så ser min mage ut nu :P
    Aimish skrev 2013-04-18 10:05:39 följande:
    får man göra VUL så tidigt redan? ska ju dit nästa vecka går då in i v6 kanske är för tidigt för VUL då?
    Jag ska göra Vul på onsdag den 24. Men det är för att se hur många där är, och om allt står rätt till, då jag har en riskgraviditet. Med tanke på min för tidigt födda son, och pga alla MF/MA jag har haft under kort tid.
  • TessLiihten

Är det fler än jag som inte har så mycket ssymtom kvar? Jag hade det mesta i början, men nu har jag inte så mycket längre. Knappt några alls faktiskt. det är jobbigt. Ska på Vul på onsdag, hoppas att få positiva besked.

• TessLiihten

Usch, tiden närmar sig med stormsteg, och jag blir mer och mer nervös för varje minut som går... Men vad har jag och vara nervös för egentligen? Allt kommer gå bra. Skönt att jag har min vän med mig som stöd. Jag uppdaterar så fort jag varit där...

• TessLiihten

Går nog inte vägen för mig denna gången heller. fick blod på pappret och lite i trosorna. Inte mycket, och har inte ont. Är i vecka 6 (5+0) idag.

• TessLiihten

Idag gjorde dem ett nytt.Vul, såg ett foster med tickande hjärta. Gulesäcken var lite liten, men hoppas på att det utvecklar sig normalt. Ska göra nytt vul om en vecka

Svar på tråden December bebis 2013