December bebis 2013
Hoppar in här, bf i mitten av dec 2a barnet
Hoppar in här, bf i mitten av dec 2a barnet
Eller: jag har blivit tipsad om panduros färg palett, opak. Sett bilder och ser riktigt bra ut, finns att se om du googlar:)
Ellez skulle det ju stå ;) autokorrect
Någon som har bra koll på light drycker? Är det ok eller inte som gravid?
Jag längtar så tills magen börjar synas, att jag kan vara glad för min graviditet öppet :) vi har inte haft något mf tidigare men sagt att vi väntar till v10-12 innan jag berättar på jobbet för "säkerhetsskull" även om jag inte känner mig direkt orolig. Har berättat för närmsta familjen. Det stora orosmomentet är förlossningen :)
Ikala: jag hade tagit med pappan. Bara säga att han endast får kolla på skärmen :) roligt att få vara med och se, kan nog vara svårt att ta in på samma sätt som oss i början av en graviditet då det inte syns
3 veckor till v12. Fick igår veta att vi väntar tvillingar :) 3 barn i december alltså om allt går som planerat!
Vi har ett barn som kommer vara 2år 4 månader. Bf 20dec men de kommer ju ofta tidigt...
Har berättat på jobbet idag att jag är gravid ( v10) kanske lite tidigtmen efter aldeles för mycket googlande har jag bestämt mig för att allt kommer gå bra och skulle det inte göra det får vi ta det då. Fungerar inte att oroa sig hela tiden, känner att jag inte orkar det. Är ju så glad över de två små liven!
Elsapelsa11: vilken vecka är du i nu? Skönt att ha någon att dela det med på jobbet :)
Crossfitmom.com tycker jag verkar vara en bra sida med tips o råd o förslag på övningar o hur de kan skalas till gravida
Miss kaos grattis!
Fyndade på klädkällaren i dag.
Nya familjeliv appen ska låta dig lägga upp bilder vad jag hört :) ingen uppdatering alltså utan helt ny app.