• Hedgehog

December bebis 2013

Otåligast: jag hade berättat. Tror du kommer få det tufft annars o må dåligt över dina försök att dölja hemligheten. V 9 ändå! Är i v 6 och längtar till denna vecka är avklarad :)

• Hedgehog
    Plopps80 skrev 2013-04-25 09:41:58 följande:
    Skulle inte orka jobba! Jag orkar inte någonting. Pluggar men ligger mest i sängen och på soffan. Mår illa dygnet runt och är dödstrött från jag vaknar till jag går upp. Fryser mycket och det stör mig enormt. Har köpt blutsaft hoppas på ett lyft!
    Jag känner mer som dig. Har fått vara hemma ett par dagar. Känt mig helt apatisk. Fruktansvärt. Idag är det (än så länge) bättre, så tänker jobba imorgon. v.7 är jag i.
  • Hedgehog

Misskaos: Såg på bf-listan att du har en son född 09. Jag har en dotter som är född samma år. Hon vet också om bebisen, vilket känns lite sådär. Hon är också så glad! Jag är i v.7 och har bf 16/12. 

Vi har tid för ultraljud den 21 maj. Hoppas där är något som lever... 

• Hedgehog

Grattis Längtan91! Måste kännas som ödet att försöka så länge och sen få BF på självaste julafton! Vilken gåva! Vi har försökt få till ett syskon i 1 år. I februari tog de sig. Blev Mf i mars. Vi är dock överlyckliga över att jag blev gravid igen! Är i v 8 (7+0) idag. Den som väntar (och kämpar)... Hoppas det går bra för oss allesammans nu! Kram

• Hedgehog

Ush det är hemskt att må illa. Synd vi är så många som har det så! För mig funkade varke Seaband eller Postafen- Har fått Lergigan Comp nu som funkar något. Ett tips! Men det får man på recept så ring Bm om ni vill prova det och inget annat funkar. Det har funnits länge och är ingen fara för bebisen sa BM.

Tidigt ul på tisdag! Då i vecka 11 <3

• Hedgehog

Hej på er! Jag behöver lite pepp. Var på tidigt UL igår. Trodde då jag hade gått 10 fulla veckor. Det gjorde ett ul på magen och konstaterade snabbt att jag inte var så långt gången. Hon menade på att allt ligger långt bakåt på mig, så att hon inte kunde se så bra genom ett vanligt ultraljud. Det hon såg var fostervatten och en liten sak som hon menade kunde vara fostret. Har fått tid till vaginalt ul imorgon och är så nervös. Jag är gärna senare gången, bara jag får se hjärtat picka! Hon trodde jag kunde vara i v.7 någonting. Jag har haft 3 helvetesveckor med illamående och har sedan ett par veckor mycket större bröst, så symptom har jag ju...

Någon som hört om något liknande?

Svar på tråden December bebis 2013