Inlägg från: Stinakri83 |Visa alla inlägg
  • Stinakri83

December bebis 2013

Hej beräknad den 1 dec, väntar mitt 4e barn! Har 3 gabbar, 11, 9, 7 år gamla så nu blir det en liten sladdis! :)

• Stinakri83

Hur mår ni?? Jag har mått jätte dåligt med dom andra barnen! Så jag är riktig nervös denna gång.... Jag kan ta det mesta bara jag slipper att kräkas!! Det har jag gjort tillräckligt 3gånger 9 månader så jag hoppas att jag slipper det denna gång!!

• Stinakri83

Det började direkt! Innan jag testade mig! Det var så jag förstod att jag var gravid!! Och denna gång känner jag inget peppar peppar!!

• Stinakri83

Jag är så glad! Jag mår inte illa,, tänk om jag slipper kräkas denna graviditet!!! :)) men dom andra kräktes jag hela tiden!! Därimot är jag hungrig konstant!!

• Stinakri83

Kub testen! Gör dom alltid det? Gjorde det ej med mina tidigare barn, men igår när jag ringde så erbjöd dom det! Läste på lite om det och det verkar ju vettigt att göra!!

• Stinakri83

Zod så du hittade lite byxor på hm!! Skönt att det fanns inne I stan så man slipper beställa!

• Stinakri83

Går in i v 10 idag! Det känns riktigt bra! Känner att det vore skönt att skippa illamåendet, men sådan tur lär man ju inte ha!

• Stinakri83

Mår som en påse skit... Blev magsjuk natt och nu ligger jag med feber och magont.. Nä nu vill jag må bra!!

Svar på tråden December bebis 2013