• Ellez

December bebis 2013

Lägger till mig här:

BF-lista 

2/12 Tjej89, Stockholm, första graviditeten.  Gravid
    2/12 Ellez Skåne 2:a grav pojke född 2010.
    6/12 Nania, Kävlinge, 2 barn sedan innan födda -08 och -10 
    Gravid
    6/12 MissKaos, Göteborg  1 pojk född -09 (2mf ett nov-13 och ett juli-11) Gravid

Efter 2 års kämpande med syskonförsök och på 2:a pergokuren trots egen äl och med IVF sprutorna liggandes i kylen så vipps är jag gravid.
    Helt fantastisk känsla dock super nervös. 

• Ellez

Godmorgon!

Kan inte sova ordentligt tänker bara på allt kommande :)
    Jag har molvärk, lite tendens till illamående och är skittrött vet inte om det beror på förylning eller bebben men verkar men som det är av graviditeten har ju hängt med ett antal dagar nu...:)

Glad Påsk! 

• Ellez

Härligt att vi blir fler som kan diskutera :) Blev fruktansvärt trött nu måste nog sova middag :)

• Ellez

Har läst om allt ni skriver hela dagen. Aktiva!

Själv har jag från idag fått en ökad hunger och mår lite illa därimellan. Har molvärk och ont i brösten.

Är så orolig idag måste nog göra ett VUL snart. Har någon varit iväg redan?    

• Ellez

Vi försökte med syskon i 2 år innan det nu tog sig med pergo!

• Ellez

Nä de e jobbigt. Jag måste äta för att inte må illa och när jag ätit så mår jag dåligt av det...

• Ellez

Jaaa! Ringde gynmottagningen som skrev ut pergo och undrade om de gjorde någon uppföljning och de ville de. Så jag fick UL eller VUL imorgon bitti. Shit om 1 dygn har jag fått se vad som finns därinne :)

• Ellez

Det är bara att vänja sig det blir många besök med delade ben :) Iaf om man går över och så. 

Efter ett barn innan och två års syskonförsök så har mannen sett många undersökningar göras. 

Svar på tråden December bebis 2013