Inlägg från: LillaBulan |Visa alla inlägg
  • LillaBulan

December bebis 2013

Plussade den 3/4 och bf enligt fl 14/dec :) Första och livrädd ;)

• LillaBulan

Tittar in en sväng igen. Är det någon som äter medicin under er grav? Kommer ni sluta isåfall under tiden? Själv äter jag antidepp och en antipsykotisk men vill få bort den sista först och främst då jag är livrädd för att det ska hända något.

• LillaBulan

Har borderline så seroquel är för att lugna tankarna. Har bara haft den 4 mån så jag tror inte det blir något problem att dra ner den. Men ska givetvis ta upp det med psyk :)

• LillaBulan

Har fått beviljat att sänka en av mina mediciner så det känns bra :) är i vecka 5 och hoppas bulan stannar. Trodde inte jag kunde bli gravid pga övervikt men det gick visst :)

• LillaBulan

Min övervikt började då jag fick medicin mot depression 2004 men förra året hade jag ett il och gick ner tio kg men de smög sig på när jag fick en depression igen. Brukar kunna gå promenader på en mil om vädret tillåter så jag gillar promenader. Jag vet ju hur jag ligger till och är rädd att jag tar pekpinnarna fel. Men det ordnar sig nog :)

• LillaBulan

Tack för svar :) Är så nojig, försökt i så många månader och vill absolut inte förstöra något :) Man är kke extra nojig som första barn?

Svar på tråden December bebis 2013