Inlägg från: mamma till oliver |Visa alla inlägg
  • mamma till oliver

December bebis 2013

hej:) plussade idagFörvånadlite chockad då det inte var planerat:) BF runt 20 december:) ska inte ha mensen förrän till helgen men fickgravid 1-2 veckor idag:)....hade det på känn då jag har 2 barn sen innan:) har redan börjat känna av lite illmående o trötthet...

• mamma till oliver

Chagot: jo jag ser :) när har du BIM ? Jag har inte förrän till helgen men fick gravid 1-2 veckor med digitalt igår :) när har du BF ?

• mamma till oliver

Chagot : jo jag kollade och det syntes helt klart :) jag har BF runt 22-23 dec 😄.. Gick över 9 dagar med dottern hoppas höra det nu också så den lille föds i januari 😄😄😄

• mamma till oliver

Chagot : köp ett digitalt där står det hur många veckor sen befruktning , jag har kikat så o kollat så veckorna ökar och stämmer :) men allt är som det ska :) nä fy sjutton va trött jag är nu blir det sängen :) förresten jag ska köpa ett till digitalt o göra i helgen då borde det ha ökat :) (testoman )😄

• mamma till oliver

repan: då ligger vi nog rätt lika jag har också BF 22-23 dec om jag utgår från ägglossning men från senaste mensd så blir det 18/12 men vet att jag kommer bli framflyttad till 22-23:) fin julklapp....vad har ni för symtom jag har feberkänsla/huvudvärk...mensvärk hela tiden,och fått finnar upp ploppade:(

• mamma till oliver

repan: åhh håller tummarna :)
    tess:allt kommer gå bra:)

anine och plopps: va härligt :) vill också göra vul får nog vänta nån vecka till:)

• mamma till oliver

Hej:) känner också igen mig i det ni skriver med molvärk så jag nästan tror mensen kommer vilken SEK som helst .. Kommer ihåg att jag hade så med mina barn också .. Sen har jag ont i svanken också ? Är det någon som har det ? Hoppas jag slipper illamåendet men det visar sig nog isånnafall om nån vecka i ca 7-8 .. Men kan ju hoppas att jag slipper :) ska ringa BM nästa vecka o boka inskrivning så då får jag nog tid hos läkaren o göra Vul :) längtar o få se lilla bönan :)

• mamma till oliver

anine: beklagar verkligen:(... vet hur det är har 2 MF bakom mig och nu är jag gravid igen så ge inte upp!!

Svar på tråden December bebis 2013