December bebis 2013
Cornelia 084 skrev 2013-05-06 10:13:30 följande:
"skrika rakt ut av smärta" var kanske lite att ta i, men så att jag typ behöver jämra mig. Men med tanke på att det oftast bara varar i några minuter en gång om dagen så har jag inte varit så orolig, mest tyckt det var konstigt. Fick iaf pratat med en annan barnmorska än min egen men hon hade ingen aning om vad det kunde bero på. Sa att jag för en månad sedan hade bruna flytningar i 5-6 dagar i samband med att jag egentligen skulle ha haft mens och att jag sen därefter har haft en mycket sparsam ljusrosa flytning vid ett tillfälle. Då började bm prata om missfall och att man inte behöver varken blöda färskt rött blod eller ha ont vid ett missfall? Efter att hon sagt det tyckte hon ändå att jag ska avvakta till min tid hos bm nästa tisdag för inskrivning o då samtidigt ta ett graviditetstest. Känns verkligen inte lätt att avvakta nu! Orostankarna har satt igång på heltid nu :/Jaja, vad jag ville med detta inlägget var iaf att jag hade fruktansvärt ont också, låg i sängen och storgrät en hel kväll.... Men det verkar ju gå vägen ändå. Läkaren trodde det kunde bero på en ofarlig cysta som brustit också, sen kan ens oro tyvärr göra allt ondare också. Hoppas allt går bra för dig!