Inlägg från: BusJohanna |Visa alla inlägg
  • BusJohanna

December bebis 2013

Jag färgade håret både förra gången och denna. Gick bra.

Har en bekant som byter hårfärg var och varannan månad så även under grav och det gick bra.

• BusJohanna

När jag färgade var det visserligen lite jobbigt med lukten. Litet badrum och känslig näsa. men står man ut så go for it!

• BusJohanna

Jag köpte lite i London sista helgen i april.

Jag mår så illa!!!!! Blir tokig! Kräks inte men mår konstant illa och när jag rör mig lite extra mår jag ännu mer illa!

Minns inte att det var såhär sist. Länge sedan visaerligen.

Dessutom så galet trött.. Känner mig sjuk och nästan handikappad. Kan ju inte ens åka i en rondell utan att få kväljningar, bara böja mig ner är jobbigt!!!

• BusJohanna

Elsapelsa: jag fryser också massor. Skönt att inte vara ensam! (Jobbar dessutom också på förskola;)) sovit med dubbla täcken och haft fleecetröja inne så sent som förra veckan.

• BusJohanna
    Elsapelsa11 skrev 2013-05-08 19:39:47 följande:
    BusJohanna! Dubbla täcken! Varmt och gott! :)

Vårt hus har stora fönster och blir sjukt varmt nu när det äntligen blivit vår/sommarvärme och sol så än så länge har jag inte behövt frysa på natten. Men hela dagarna fryser jag... känns konstigt att frysa så. Dock vill min sambo gärna ha altandörren öppen på kvällen för att få in lite sval luft... men då får jag krypa ner under fleecefilten. Vi får hoppas det går över snart! :)

Känner igen det där. Ligger i en soffa full med filtar men maken går i kortbyxor.. Knas! Men gillar helt klart det varma vädret bättre.

Börjar titta fram finnar här med. I hårfästet :-O
  • BusJohanna
    Aimish skrev 2013-07-04 11:07:58 följande:
    Ush då inte kul! Hoppas det blir bättre. Har BF den 24/12 men ska se vad de säger på RUL den 25 =)

Hihi vi har samma bf.
  • BusJohanna

Börjar bli lite nervös.

Är i v 15+1 och har inte mkt till mage alls.

Känner att det är ngt i magen. Lite rund från början så det syns inte mkt. Blir en liten bula om jag ligger på sängen och drar in magen.

Rädd att det hänt ngt.

Inte haft ont och inga blödningar.

Verkar inte kunna lägga upp bilder från mobilen. annars kunde jag visat.

Vad tror ni, är det ngt knas?

• BusJohanna

Åh jag vill att min kommer nu också men den borde vänta till dec iaf (bf24-12)

Har haft lite förvärkar men inget jättekraftigt.

Glad att bebis ligger rätt och har sjunkit ner iaf. Det gjorde aldrig sonen (blev akut ks) så jag hoppas att det blir mer normalt denna gång!

Svar på tråden December bebis 2013