December bebis 2013
Hola! Får jag hoppa in här? Plussade igår med syskon, bf 22 december! Känns helt galet, vi tänkte oss kanske i januari, februari men nu kanske det tillochmed blir på julafton, haha!
Hola! Får jag hoppa in här? Plussade igår med syskon, bf 22 december! Känns helt galet, vi tänkte oss kanske i januari, februari men nu kanske det tillochmed blir på julafton, haha!
Tack Zod! Vad mysigt va :) var det planerat? Kan inte låta bli att tänka att jag hoppas att det blir bf en vecka tidigare eller att jag går över tiden så att det inte blir 24e eller 30onde...så dumt!! Men jag vill ju att den lilla ska få en helt egen födelsedag, hen blir ju liksom ändå 'sist' på moppe, körkort, krogen mm. Men samtidigt är jag sjukt glad och sambon med så det känns ju egentligen helt jättedumt att ens tänka så! Skriver från ipaden så därför det ser rörigt ut..
Zod: mysigt, sonen var också oplanerad men välkommen, och denna gången var det planerat men till 2014 så det gick ju sådär :) Gick över fyra dagar med honom så vi får se hur det blir denna gången...vi får knipa bäst det går :)) Lillabulan: har också tänkt att det inte kan vara roligt att fylla år på självaste julafton och har tänkt att går det att undvika så ska vi försöka, det gick sådär...lite felräknat då jag trodde att jag skulle ha bf 22 jan först :) men som du säger, man kan inte alltid planera, sonen är vårbarn och det var såå skönt. Vad är höftluxation?? Är det ärftligt då du har anlag för det??
Visst är det så mammatilltvå :) vilket datum är du beräknad till denna gången?
Grattis och välkomna båda två! Gå gärna med i gruppen som är länkad i trådstarten :)
Kommer verkligen inte ihåg hur det var med sonen, men jag tror av fick mitt första UL i v 12?! Så länge vill inte jag vänta denna gången :)
Också stor och svullen runt magen, åt precis en hajkbanan med glass vilket antagligen inte gör saken bättre :) tyvärr har jag inte så mycket andra symptom förutom ont i ryggen men kan ju också ha att göra med att jag tillfälligt sover på madrass i sonens rum? Kommer inte ihåg när symptomen kom förra gången..
Plopps: förstår att det känns skittufft att inte orka, vilken vecka är du i nu? Hoppas det går över för dig snart, förstår hur du känner dig..
Välkommen trasslet, här har du en till som är beräknad till 22/12 :)
Lillabulan: trist att höra! Man vill ju bara höra positivt när man berättar att man är gravid..hoppas hon ändrar sin åsikt!
Beklagar Plopps, har själv haft hund och vet hur ont det gör i hjärtat. Kram