Inlägg från: S a n n a |Visa alla inlägg
  • S a n n a

December bebis 2013

Hej! Jag hoppar gärna in i tråden. Enligt mens skulle ajg haft bf 9 december men efter ultraljud är blev det 19 december. Måste ha varit en väldigt sen ägglossning.

Min livssituation är väl inte den bästa för att ett barn ska komma till. Men bebisen är varmt välkommen om allt vill sig väl. Jag är så fascinerad över hur snabbt man kan älska det lilla i magen.

• S a n n a

Tack

LillaBulan: Ja man måste våga chansa! Det här va inte alls planerat..Känns lite orättvist att andra kämpar och så har man oskyddad sex en gång och så blir jag gravid. Det va med min pojkvän.. Men han gjorde slut   men vi klarar av mer än vi tror

Felinne: Hahha ja det va ju inte det bästa datumet men för min del va det inte planerat men så välkommet ändå! Ja man ska vara tacksam för att man blir gravid. Det är ingen självklarhet

Hur mår ni andra? Jag mår så illa och är trött hela tiden Känner mig super dålig på jobbet.. Jag får nästan ingenting gjort.. Samvetet är på mig.. så sitte rjag här.. fy på mig. nu ska jag fortsätta jobba..

Svar på tråden December bebis 2013