Hej alla, har sett att ni skrivit mycket när jag varit inne och kollat=) . Men har inte haft tid att skriva själv.
Är inne i vecka 7 (6+6) idag, så går in i vecka 8 imorgon. Än så länge är allt bra, känner av illamåendet lite, men inga kräkningar än så länge iaf ;) och gör nummer 2 segare än vanligt, kan typ dröja upp till 2 dar lr nått, ( ursäkta infot ) Annars är allt bra.
Hade första träffen med BM idag, var ett hälsomöte. Kände mig som en person ifrån yttre rymden lr nått, hon satt typ bara och stirra på mig =S kändes lite konstigt.
Sen fick jag svara på frågor som tex. rökning, alkohol, mensens första dag senast osv.
Även om det är ett planerat barn, då jag svarade, Ja, det är ett planerat barn, då jag och min man försökt i 3 år, och även var mitt uppe i en fertilitetsutredning, när mensen helt plötsligt inte kom.
Och på allt som jag svarade på , så var hennes svar mest: jaha, mhm, jaså, okej och spännande.
och försökte man att prata på så dog samtalen ut väldigt snabbt.
Kände mest att samtalet med henne idag var väldigt stelt. Och nu funderar jag på byta BM, till någon som jag känner mig mer bekväm med. Tycker ni att det är konstigt och dumt att byta?