Inlägg från: AnnaKaffekanna |Visa alla inlägg
  • AnnaKaffekanna

December bebis 2013

Hej alla! 
    Jag väntar mitt 3e barn och är beräknad till den 20e december Min äldsta dotter är 5 år och min lille gosse är 10 månader gammal så han blir en liiiten storebror. Egentligen är det helt emot mina principer att skaffa barn tätt men nu blev det så här. Så nu när chocken har lagt sig så ska det faktiskt bli riktigt kul! Kämpigt blir det, men härligt  

• AnnaKaffekanna
    nyttliv85 skrev 2013-05-24 21:01:28 följande:
    Hur e det med era symtom nu? Jag gick in i vecka 15 igår, och symtomen börjar avta... är detta normalt? Vet att jag egentligen inte borde oroa mig, men man gör ju det ändå, så fort något e annorlunda...

Är själv i vecka 11 och har fortfarande inte kännt något symptom direkt. Det första jag märkte var att mensen var sen bara.. Det enda är väl isåfall att jag är aningen mer lättirriterad. Har till och med gått ner 3 kg sen jag blev gravid. Har dock inte samma aptit som innan men har inte mått illa eller så.. Men borde man inte gå upp istället?Obestämd Blev visserligen så här även när jag väntade min son.Glad
  • AnnaKaffekanna

Hej alla! Har varit utan bredband  i nästan en vecka nu. Ser att jag har missat mkt. Hoppas det är bra med e alla! Känner mig knappt gravid. Har varken mått särskilt illa eller känt något annat. Har ej heller gått upp något. Har dock inte samma aptit som innan.. o det har ju sina fördelar haha Har ni fått mage? Har fått en liten bula faktiskt :)

• AnnaKaffekanna
    Trasslet skrev 2013-06-06 13:37:20 följande:
    Jaha, jättelåga järndepåer. Det kan ju förklara varför jag varit så sjukt trött. Får börja äta järntabletter direkt, redan i vecka 12. Hoppas magen håller ihop!
    Blutsaft är rikt på järn. Den stoppar inte heller. Testa den
  • AnnaKaffekanna

Var på inskrivning igår! Jag hade jättebra blodvärden Och då har jag ändå haft kass aptit och glömt bort min blutsaft (som jag egentligen ska ta varje dag:-P) Skönt att höra.

Padda01: Jag känner likadant. Har knappt haft några som helst symtom. Bara haft sämre aptit. Mådde betydligt sämre under min första graviditet (min dotter) och hade både ont i ryggen och svullna ben/fötter. Hade däremot inte alls samma symptom när jag väntade min son. Kände knappt av det under hela graviditeten. Nu  kanske det blir likadant igen   (Eller så är det en liten kille till )

• AnnaKaffekanna
    AnnaKaffekanna skrev 2013-06-06 18:51:34 följande:
    Var på inskrivning igår! Jag hade jättebra blodvärden Och då har jag ändå haft kass aptit och glömt bort min blutsaft (som jag egentligen ska ta varje dag:-P) Skönt att höra.

Padda01: Jag känner likadant. Har knappt haft några som helst symtom. Bara haft sämre aptit. Mådde betydligt sämre under min första graviditet (min dotter) och hade både ont i ryggen och svullna ben/fötter. Hade däremot inte alls samma symptom när jag väntade min son. Kände knappt av det under hela graviditeten. Nu  kanske det blir likadant igen   (Eller så är det en liten kille till )
    Haha.. Ser att jag har skrivit knasigt.. Klart att jag har känt av att jag har varit gravid under min förra graviditet. Lite konstigt om jag missat den stora magen tex. Tänkte mest att jag inte hade samma besvär som med första. 
  • AnnaKaffekanna

Åh jag kände alldeles nyss hur den lilla/lille sparkade!!! Har känt lite "fladder" sen någon vecka tebax, men nu dundrade det till rejältSolig. Härligt! Jag går in  i vecka 15 idag.

• AnnaKaffekanna

Hej allihopa! Det blir långt mellan gångerna här inne Hoppas det är bra med er alla!
    Själv har jag sovit riktigt dåligt på senare.. Dante, min yngsta son, har sovit så dåligt och vaknat hela tiden om nätterna.. Är i vecka 22 nu och magen den växer! :)

Svar på tråden December bebis 2013