• sillan01

December bebis 2013

Hej tjejer:) hoppar in här. Har testdag 14/4 men plussade idag. Kul med December barn:)

• sillan01

Hej!
    Är det någon av er som är över 35 och ska göra Kub test? Hur känner ni inför det? Tankar kring det? Kan man lita på det till 100%?
    Kram

• sillan01

Li vilken fin mage "misskaos ". Ska försöka lägga in bild på mig. Vecka 11(10+0).

• sillan01

Helt otroligt att man kan känna foster rörelser 12+4. Jag längtar :) är i vecka 12 nu 11+0. Hoppas :)))

• sillan01

Hej tjejer:)
    Ni som har gjort kubtest, vad fick ni för resultat i siffror? Är lite orolig, ska göra kubtest på onsdag.

• sillan01

Hej pyysen ð???
    Min svägerska opererades för blindtarmen i vecka 25. Allt gick jättebra med både henne och barnet. Det vart såklart ett längre snitt för henne eftersom hon var så långt gången. Men annars inga komplikationer.

• sillan01

Hej på er ð???
    Jag är i vecka 17 (16+2) och känner inte barnet än. Har moderkakan i bakväggen. Det är tredje barnet, är det någon annan som upplever samma sak.

• sillan01

Har varit på RUL idag. Allt såg jättebra ut och därinne finns en jätte livlig liten kille :))
    Lycka

• sillan01

Men herregud, strunt i vad andra tycker och tänker om eran vikt. Vi kan inte hjälpa att vi går upp så mycket. Visst det finns de som inte går upp som mycket i början pga illamåendet. Men de går upp alls kilo iallafall. Vi är olika. Sista veckorna har jag gått upp 1 kg i veckan. Så länge vi mår bra och barnet rör sig fint så är jag glad. Vi går ner sen. Med tiden, njut tjejer skit i det andra säger. Kram

• sillan01

Men vad är det för fel på människor. Byt BM, jag är 165 och väger 66 kg nu går in i vecka 25 imorgon och har sf mått 25. Alltså 2 cm större än det ska vara. Min BM frågade bara om jag hade fått stora barn innan. Mina har vägt drygt 4 kg. Jag har gått upp 9 kg nu. Det kan sf måttet kan återställas senare i graviditeten. Den växer snabbare i början för visa. Ta det lugnt och byt BM istället.

• sillan01

Oh Cornelia 084 , vilken söt liten flicka. Man blir tårögd :)))). Vilken vecka är du i?
    Massa lycka till er:)

Svar på tråden December bebis 2013