• Eyeonly

December bebis 2013

Länge sen jag skrivit hära ! Vilka fina magar ni har! :) jag jag oxå ultraljud imon , känns lite vemodigt men allt är säkert bra. Jag har änsålänge Inte köpt en enda pryl till bebisen !!! Men idag började jag sy ett babynest :) hur funkar träningen för er? Börjar kännas lite jobbigt att ta i nu när man är längre gången , 18+5

• Eyeonly

Hade ett lyckat rul igår, så underbart att se underverket ! Framflyttad 3 dagar till lucia !! Lycka till på era ultraljud

• Eyeonly

Kollar alla könet på bebisarna?:) vi gjorde inte de med första och inte nu heller .

• Eyeonly

Någon annan här som kommer ha ett storesyskon på ca 2,5 år när bebisen tittar ut ? Min son kommer att hinna bli 2 år och 4 månader och håller på funderar mig tokig på om vi behöver syskonvagn eller ej, hur tänkte ni?

• Eyeonly

Ja vi bori norraste norra Sverige så här är de verkligen massor med snö och 30 minus , har inga problem med tunnelbana spårvagn osvð??? jag har en nordiccab som jag använder mest till pulka när jag åker skidor , men har hela åretruntkittet så man kanske kan ha den !!?? Jag vet inte ännu om jag kommer ha äldsta på dagis , tror han får vara hemma med oss

• Eyeonly

Åå dom är så sjukt fina , har oxå kollat på dom :) undra hur länge dom kommer sova lunch gör ditt barn de än ?

• Eyeonly

Jag bor i Kiruna !! Norraste Norrland! :) här behövs en rejäl vagn, någon som använt tex en nordiccab som syskonvagn?

• Eyeonly

Nordiccaben köpte vi just för att kunna ha den som skidpulka. Just nu har vi en babyjogger city elite å jag älskar den ,men tror nog jag vill ha en syskonvagn och riktigt sugen på en donkey men får nog bli en begagnad vagn isåfall ! Kommer att ha en voksipåse i vagnen till vintern , den är jättebra , gossen har aldrig varit kall i 30 minus och då har han haft enbart kläder och PoPs ullfrotteunderställ ! Grym åkpåse!

• Eyeonly

Jag har haft baby kudde å täcke från jysk till mitt första barn , funkar hur bra som helst , å inget platthuvud !:)

Hoff denna tjockisångest när man är gravid , varför känner man ens så ? De är ju helt normalt å gå upp i vikt ! Jag är less på mig själv som orkar fixera vid det ...

Svar på tråden December bebis 2013