• ranten

December bebis 2013

Hej hej :) får man hoppa in? :) blev tillbakaflyttad på ultraljudet så det verkar som om det blir en decemberbebis istället för novemberbebis :) första barnet, sambo, hus o hundar :) bf 2/12

• ranten

har under de senaste 2-3 veckorna haft ont i magen ibland. I övre delen av magen under revbenen med känslan av ni vet få ett slag i solaplexus liksom. det går oftast över efter 10-30min men jag blir liksom illamående. Någon mer som har det så? vet vad det är?

• ranten
    Repan skrev 2013-08-02 00:22:21 följande:
    Ranten: magmunnen som påverkas av hormonerna + halsbränna som följd (illamåendet). Magmunsproblem gör väldigt ont i solarplexus.

oj ok, hormonerna påverkar visst allt!
      tack för ditt svar nu blev jag klokare :)
  • ranten

Åh ni som har eller ska till ullared, vad finns det för bebissaker och hur ligger priserna?

Jag ska nog dit i slutet av aug/början på sept hade varit nice o veta lite utbud (även om detta är från dag till dag på ullared) 

• ranten
    Plopps80 skrev 2013-08-28 09:27:06 följande:
    Den enorma kulan. Vecka 26+4. Viktuppgång 15,5 kg. Vad ska man göra? Orkar inte bry mig. i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/nu...

Jag hade 16kg + i vecka 24. Du är inte ensam!

Gick upp 8kg de första 12 veckorna. Från vecka 12-20 7kg. och sedan 1 kg på 4 veckor.

Jag upplever att jag inte har någon möjlighet att styra över det överhuvudtaget. Eller jo om jag lever på sallad, kött och fett enbart. Just de ingredienser min kropp verkligen inte vill äta just nu.    

Folk tror ju typ att jag vräker i mig mat och att jag äter dubbelt för stor portion för mitt eget bästa. Men nej så är inte fallet... Väldigt tröttsamt att höra detta från människor med fördomar och okunskap. Jag stänger av och pallar inte lägga min energi på det, eller åtminstone försöker stänga av :)
Svar på tråden December bebis 2013