December bebis 2013
Repan skrev 2013-07-26 12:36:01 följande:
Många hoppas på januari för oss också, jag hoppas snarare på december. Visst förstår man deras oro för skolgång osv men herregud, det är så sekundära problem. Så länge det kommer ett barn som klarar sig och lever är vi glada. Vi har dock 8 födelsedagar i december i vår familj, så visst kommer det innebära ännu mer knapra jular, men med tanke på bergen av julklappar vi ändå har i familjen känns det kanske bra - det är så överdrivet med paket som tar flera timmar att öppna... jag hoppas bebis kommer ut frisk, och tror den kommer när den är menad att komma helt enkelt. :)
Ja, jag har oxå fått höra " hoppas du går över så det blir i januari". Men jag vill så gärna att bebisen kommer i december. Är ju så inställd på det nu och om jag ska gå över så måste jag gå över typ 13-14 dagar för att få i januari. Men hur kul är det att fylla 1 eller 2 januari då? Det viktigaste är att bebisen mår bra. Vi har 3 födelsedagar i december. Har varit 5 förut men farfar och mormor är döda tyvärr. Men vore lite häftigt om den lille ville titta ut på min mosters 50 årsdag den 19 december då bebisen verkligen är beräknad. Tänk vilken födelsedagspresent