December bebis 2013
Aimish skrev 2013-04-18 08:25:09 följande:
Haha, ja vi kan ju alltid hoppas! Jag har kunnat gå på toa men inte direkt nåt stort A :PVägde mig imorse och då visade vågen ett kilo mindre så jag vart glad :D
Jag har ju lyckats gå ner 22 kg så att jag vill försöka hålla en normal och god viktuppgång med min blivande bebis.
Ska till BM på tisdag på mitt första möte då går jag in i v6. Håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra och komma över v12 så fort som möjligt =) Vilken v är du i MissKaos?
v7 nu. På måndag är det VUL. Jag är nervös, men ser fram emot det. Vill ha måndag NU!. Kommer erätta för kollegorna sen om det ser bra ut. Tror dom sa att jag är 8+0 på måndag. Sen blir jag säkert flyttat det blir man ju alltid!
JAg gick ner en himmlamassa efter sonen och det var slitigt. Därför vill jag med hålla en normal viktuppg och slippe alla X-tra kilon efter. Några blir det ju hur man än gör men stå där med +15 efter förlossningen vill jag helst inte.
Testa att träna lite core, det sätter igång magen och är rekomenderat att göra fram till v 12. Plankan är kanon!