December bebis 2013
idag var magen plötsligt liten igen...annars har den exploderat. Men jag tror det beror på var bebisen lägger sig och på vilken ledd....den börjar ju ändå bli lite längre nu...igår kände jag den med handen. Alltså var den låg...gissar att den låg med ryggen utåt...när vi petade lite försiktigt på den jag och mannen så började den sparka med sina små fötter en bit åt sidan....så sött så jag nästan började gråta!
Har ju RUL den 1 juli och hade tänkt vänta tills dess med att kolla kön. Men jag kan verkligen inte hålla mig. Bokade ett UL idag till den 19 juni om en vecka....då kollar de även missbildningar osv. Kostar 1500 kr så det svider ju lite men då kan barnen få följa med och kika då det är privat. har läst så mkt gott om han som utför dessa så det skulle kännas bra om även han ville kolla på bebisens hjärta. Och han är duktig att se kön tidigt också...."vet" ju att det är en pojke...men vill få det bekräftat så vi kan shoppa nån gång, hehe.....och spika namnet!
Dock vet jag inte 100% om vi kommer ta detta UL....är ju bara 12 dagar sen till RUL så det känns ju onödigt på ett sätt....