Inlägg från: Förstaförsökaren26 |Visa alla inlägg
  • Förstaförsökaren26

December bebis 2013

Plopps80 - ja, jag skickade in allt för en vecka sedan! Vill bara få besked så vi vet när vi behöver tillsätta min tjänst! Är dock väldigt säker på att bli nekad då jag jobbar på förskola! Detta trots att chefen fyllt i klart å tydligt att vi har det väldigt tungt hos oss å pauser ej är möjliga. Men vi får se :) stort grattis till dej iallafall! Vilket sätt att starta helgen på :)

• Förstaförsökaren26

När brukar magen sjunka ner?! Min mormor trodde att vår lilla knodd var på G på 2 veckor sedan då hon tyckte att min mage hade sjunkit ner. Kan dock tillägga att min mage har varit relativt låg hela tiden.

• Förstaförsökaren26

Åh jag måste prova hallonbladsthe! Ser gärna att hon kommer 2 veckor innan ( förutsatt att hon mår bra) ja Jisses från v 35 då. Inte långt kvar då :) tycker att det går med väldans fart :)

• Förstaförsökaren26

Plopps80 - usch blir så arg när jag hör hur folk pratar till dej! Idioter är va de är! Hade lönesamtal med chefen idag å de jag fick höra var bara att åh nu syns det att något är på gång! En sådan kommentar gör mig verkligen inget! Är en underbar varelse på g där inne! Men dumma kommentarer om att man är stor kan de banne mig hålla för sig själva! Fy å skäms på dem!!

• Förstaförsökaren26

Okej nu blir jag nervös! Fick hem papper från FK idag å det var ett allmänt brev där jag skulle fylla i min årsinkomst å antal dagar jag vill ta ut av FP! Innebär det här att jag kommer få avslag på min ansökan om GP?

• Förstaförsökaren26

Ta hand om dej Plopps80! Gör det som känns bäst för dej och din lilla bebis i magen!! Ta hand om dej! Å jag hoppas att vi hörs snart igen å då med våra små underverk i famnen :) kram

Svar på tråden December bebis 2013