December bebis 2013
Och massa sdr. Gör ont.
*gnäller*
Får bota mig med choklad te och citodon.
Mitt gamla diskbråck gnäller på mig med. Känner mig som Asta 98.
Och massa sdr. Gör ont.
*gnäller*
Får bota mig med choklad te och citodon.
Mitt gamla diskbråck gnäller på mig med. Känner mig som Asta 98.
Jag jobbar ju inte så jag har endel vilotid. Dock detta var ju tvunget vara fixat idag! Snubblade i ett hål utsnför lidl igår. Regnade så det syntes inte höll på trilla pladask på magen. Tror det drog till i ryggen. Ombuggt där men tydligen finns lite fix kvar på p -platsen!
Vila ja. Imorgon kommer byggarna undrar om jag kan slappna av här få? Strykjärnet gick sönder i veckan.. kanske kan åka och köpa ett imorgon och fika el äta lunch ute.. länge.
Byggkillarna är här! Nervöst och spännande
Hm har fått in amningsnattlinnen 149kr blev till mig! Även några miniflaskor m tvål lotion.. till bb vöskan. Insåg just att man snart har bebis. Hjälp! Sex veckor kvsr bara??
Härligt! Grattis sonden hoppas vi avvecklas snart så skönt att vara hemma! Lite lite avis är man allt inte på prematurt i sig men att få hålla pussa och åka hem med son bebis. .
Väntar på bild!
Bollen mellan benen är huvudet gissar jag. Då ligger den nog som den ska!
Förvärkar ja. Vi har kommit långt nu!!
Herregud vad det ser ut här. 3byggare. Damm. Avstängd el, papper på golven öppet rakt igenom huset löv som har flugit in. totalt kaos. Imorgon kommer målaren!
Ikväll tänker jag packa min nesesär för bb! Måste få börja nu.
Och undrar vsrför bm inte ville kolla? Min gjorde ju det när jag bad henne. Har föresten 4v nästan mellan mina besök där? Hsr jag missat skriva upp ett? Vsr förra veckan då i v 33. Nästa i v37. Sen är det 14dgr mellan. Inte ens skrivit mina önskemål om fl. I journalen. Känner inget jättebehov av det just nu jag vill bara skriva till fl egentligen.
Man tar bgluc och hb olika besök. Det är olika kuvetter.
Trist bm! Otur min förra var ji med sådär och fötsökte skrämmas ang att föda. Den jag har nu är jättebra! Var går du? Var 3ev är väl standard till precis på slutet?
Dom stoppar ingrt från 34+0 sa dom till mig