• MissKaos

December bebis 2013

Ät på! Frukt är ju bra. Möjligen starkt för din mage?

Ikea idag. Helt slut! Men nu står en 90säng i bebisen rum så en kan sova där vb. Ingen tjänar på att alla är lika trötta! (Grannen fick hjälpa till att bära)

Ska bara motivera gubben att köpa hem elfa hyllor och flytta garderober... så jag kan lägga allt på plats och få tvättat det sista. Lite småfix sen som lägga upp gardiner köpa gardiner till "nya" vardagsrummet köpa ny antennkabel och dra runt soffan. Köpa matta till barnrummet osv. Känns hanterbart om garderobsprylen blir fixad. Har en hel flyttlåda (till) med kläder att tvätta jue! Ifs större strl men så skönt stt göra det nu när tid finns! Tänkte även köpa hem lite blöjor i strl 2. 

Tuttiluttan skrev 2013-11-09 16:14:49 följande:
    Är de nån här som vet om de inte är bra att clementiner under graviditeten? Jag kan inte hitta ngt bra svar..

Jag som blivit lite små tokig i clementiner nu under slutet!!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Fin!!

moruri skrev 2013-11-09 17:27:39 följande:
    Slängt ihop söt filt till lille Douglas, Ferdinand fick matchande byxor och mössa! :)

Nu ska jag packa ner den i bb-väskan :D

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Låter inte sant.

Dom ger alltid beddövning om dom tror man kommer spricka alt behöva bli klippt. Annars innan dom syr om det inte är färre stygn än stick då..

Repan skrev 2013-11-09 21:53:07 följande:
    Läser lite om förlossningar på bloggar och här och så vidare. Och läser då detta:

"När hon var ute fick de sy mig, för ena min blygdläpp hade gått av helt och jag blev sydd utan bedövning."

Alltså. Ärligt talat? 

• MissKaos

Sluta läs? Tror många skriver saker och överdriver rätt bra.

Repan skrev 2013-11-09 22:29:03 följande:
    Men varför skulle å andra sidan en mamma ljuga på sin blogg liksom? Och många?

• MissKaos

Jag har köpt två dvf boxar idag. Cityakuten säsong 1 och 2. Tänkte flrsöka få lite slappetid..

• MissKaos

Så söt hon är!

Hur mår du?

Nania skrev 2013-11-10 13:14:24 följande:
    I tisdags blev det beslutat om en igångsättning som gick bra i några timmar för att sedan sluta i ett urakut snitt då lillan inte klarade värkarna. Ut kom en liten Leah på 42.8 cm och 1930g. Just nu bor vi på neo men än så länge går allt i rätt riktning i alla fall.

• MissKaos

Verkligen en pyttebebis.

Skönt att du är ok, gör ju det hela lättare. Klarar hon att suga? Hoppas ni får komma hem snart! Du var i v 36/37 va? Då brukar ju sjukhusvistelsen inte bli Så lång även om drt såklart känns långdraget

Nania skrev 2013-11-10 19:12:56 följande:
    Jodå under omständigheterna är det bra. Jag är själv utskriven men går på medicin än och snittet måste ju läka osv. Lillan är världens finaste men så galet liten. Nu jobbar vi mot att få komma hem snart.

• MissKaos

Min piercing gjorde asont.

Bäckenbotten u fl. Kände inget när dom sydde

cupcakekiller skrev 2013-11-10 21:24:01 följande:
    Min ena inre blygdläpp gick av helt på tvären och där kunde de endast bedöva med bedövningsspray (men jag tvärvägrade bäckenbottsbedövning så, lokalbedövning kunde de inte lägga där), så det hjälpte knappt och jag kände sticken men det var inte värre än sprutstick/piercing.

• MissKaos

Repan -ruttna ägg låter snällt.. vilken häxa! Tror hon att hon ska åka iväg med ert barn? Idiot. Jag hade kunnat låta min son sovs hos mormor en natt nu. Hos svärmor aldrig.. hon ville passa honom när han var mindre men no way. Dels var han förliten och ammades -vilket hon inte fattade- dels är hon tja. Hon. Nixpix. Men iaf snäll. Gammal sjuk och insiktslös är skillnad mot din svårmor verkar elak!!

• MissKaos

Hemma från villervsllas Provkollektions försäljning. Mkt bodys i strl 68. Filtar och åkpåsar med. Såg några fleece overaller med. Öppet imorgon och ons med 17-19 i Haga mitt emot ica nära. Inga byxor.

Grymt billigt..

Kom hem med två tröjor till stora kollen 2 bodys en tunnfodrad vändbar bomullsoversll t våren. Alltihop 329kr.

Trött men glad för fina fynd! Särskilt som sonen blev glad

Svar på tråden December bebis 2013