December bebis 2013
Läggdax!
Massa sdr på em. Gjort rätt ont nu på kvällen.Ser iinte fram emot flera veckor såhär.. vill gärna föda snart. Men det lär ju ta tid! 36+0 igår el idag. Nu börjar bebisrn iaf vara färdig!
Godnatt sov sött alla
Läggdax!
Massa sdr på em. Gjort rätt ont nu på kvällen.Ser iinte fram emot flera veckor såhär.. vill gärna föda snart. Men det lär ju ta tid! 36+0 igår el idag. Nu börjar bebisrn iaf vara färdig!
Godnatt sov sött alla
Min svätmor undrafe om jah inte kundr lämna bebisen hos henne när jag åkte till Ullared. (Detta var med sonen)
Kan bli svårt svarade jag. Jag vsrcdå gravid i v 27..
*säger inte mer*
Hon låter bra tokig. Kan du inte skicka tanten att shoppa om hon vill det eller blir drt bara lackskor och opraktiskt prylar? Om hon nu känner sig rik och vill handla dyra saker menar jag?
Accepterar hon er? Eller det med problem? Mitt ex mamma acepterade inte mig det vsr jobbiga år.
Mina föräldrar skulle inte vilja ta med våra ungar utomlands själva. Dom bjöd (!!) Oss till Thailand för att fira dina födelsedagst, sin pension samt för att don fick ett arv och ville göra ngt bra av pengarna. Då lekte dom och var massor med Isak. Vi kommer kanske resa med dom igen. Det var bra för alla! Typ charter till Grekland nästa vinter om dom vill.
Repan -sorgligt med personer som din svärmor. Hon lider ju sannolikt mycket av sitt beteende själv och av att andra blir påverkade neg av henne. Du har ju en nyktrr syn på det hela iaf. Bra det. Och din fru försöker det är inte lätt när det är ens föräldrar.
Min farmor är svårt psykiskt skadad så jag vet hur det kan vara. Fast hon är riktigt elak så det är inte riktigt jämförbart men ja, inget kul.
Värsta sdr nu. Tack det räckte med en!! Hoppas det gör ngn form av nytta! 25dgr till bf. Max 39till igångsättning.
Välkommen tbx!
25dgr till bf +14.
Dom har ändrat nu förut lät dom en gå till bf+21 nu är det max +14
Hellre ringa en gång för mkt!
Kan ju likagärna vara en slemhinneblödning dom bli sköra av graviditet. Haft sex?
Jag hafe nog väntst och sett om det kom mer om bebisen hade rört dig som vanligt. Meb jag hadr inte lagt mig orolig!! Då sover man inte bättre ringa isf
Skönt med lite vila nu!
Min tapp var 2cm och helt sluten på bf+8m sonen. Tog sen 8dgr tills han var ute! Tydligen kan man gå kort el länge påverkad. Lite öppen tom. Hoppas du har lagom en vecka kvar eller så!
Ni som kan könna huvudet själva hur långt in är det?
Känns som om min har åkt längre ner. Känner ngt hårt två cm in?
2cm in i fittan ja! Förut kundr jsg känna huvudet en bra bit in nu könns det långt långt ner. I väggen ca två cm in.
Hej slempropp. . Kom lite mer nu.
Nää tror ju inte det ännu. Nyfiken bara.