December bebis 2013
Gött MK då ska jag färga mitt röda solkiga här riktigt rött igen :>
Gött MK då ska jag färga mitt röda solkiga här riktigt rött igen :>
Miss K du kan ju ha handskar när du delar mediciner det har jag när jag är gravid! Vill inte vidröra mediciner då. Gillar aldrig att hålla på med mediciner så jag kan ha handskar ogravid också.
Verkar som om denna hemska gräsliga vecka äntligen är över. Har sovit i princip dygnet runt och mått oerhört illa. Nu känner jag mig starkare och piggare mår lite illa men det är bättre! Går in i vecka 9 imorn hoppas det värsta är över orkar inte må så här mer! VUL på måndag 8:15. Nervöst men ändå inte. Har svårt att tro att bebis slutat växa sedan v 5+3 med tanke på hur jävligt jag mått. Inga blödningar eller bruna flytningar! Hoppas allt är bra så man kan berätta för folk, är inte den som älskar hemligheter
Man ska inte ropa hej åt pizza till lunch och den la sig som en propp i magen. Låg på soffan och mådde dåligt och tillslut kaskadspydde jag upp allt. Har mått oerhört illa och haft halsbränna hela eftermiddagen. Känner mig död än levande. Aldrig mer pizza någonsin fy faaan!!!
Illamåendet är värre än någonsin fungerar inte alls. Får kämpa emot spykänslorna. Orkar bara inte mer
Grattis Babylängtan! Skönt att allt var bra och att du får behandling. Idag är det dags för mig och mannen att göra VUL kl 8:15. Hoppas allt ser bra ut! Uch vad nervöst det känns!
Är så lycklig! Gjorde ulj på magen och fick se ett 16,6 mm stort embryo med tickande hjärta. Är exakt enligt uträkning 8+1 vilket känns såå skönt! Nu känns det mer okej att må illa och vara trött i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/2B4DA83F-F1A9-4727-A63B-9BD6B1316990-2320-000002DF42D1D713_zps036c466e.jpg
Kommer inte göra kub. Man kan ändå inte avbryta graviditeten fören tidigaste i vecka 15-16 och då får man föda fram barnet. Nej tack jag avstår...
Här gör dom ulj för att fastställa att det är en pågående graviditet vilket jag tycker är riktigt bra.