Inlägg från: Tuttiluttan |Visa alla inlägg
  • Tuttiluttan

December bebis 2013

Cornelia 084 skrev 2013-12-05 13:23:41 följande:

Tuttiluttan: Vad skönt att höra att din BM inte heller ser någon orsak till TUL. Det får mig att känna mig mer lugn :) alltid ska man oroa sig för något ;) När har du BF då? (är alldeles för trött i huvudet för att orka räkna ut det själv, haha)

Jag har BF den 19/12... O du?

Jag har försökt på alla konstens regler att få ett tul men nä, blir inget..

Jag har förlika mig med det nu o snart är hon här ändå så jag överlever
  • Tuttiluttan
    Cornelia 084 skrev 2013-12-05 14:49:36 följande:

Tuttiluttan: 17:e :) så vi har BF nära inpå - kul!

Sedär ja, då är vi ju väldans lika inte långt kvar nu.. Till BF iaf..
  • Tuttiluttan

Det kommer inte bli ngn student här heller! Jag som förstföderska känner att jag vill ha erfaren personal vid min sida, då jag inte vet vad som sker.

Känner inte alls för att ha studenter där som själv är osäkra på vad som sker och vad som ska göras...

Om jag någongång lyckas bli gravid igen så är jag mer öppen för de där med studenter, då vet jag ju själv av erfarenhet vad som bör/kan/ska göras!

• Tuttiluttan
    Äntligengravid skrev 2013-12-06 21:51:37 följande:

Nu är prinsessan född. 19.02 kom hon. Fick krysta nästan en timme. 3860 gram och 54 cm smile1.gif

Grattis till dottern!
  • Tuttiluttan
    Repan skrev 2013-12-08 07:00:35 följande:
    Jag är kvar på evighets BF - 12 :)
    Jag är oxå kvar, ingen bebis här inte.. BF-11 idag!

Vi ligger väldigt lika!
  • Tuttiluttan

Grattis Fjonkis till flickan!

Ikväll har min tik varit så otroligt vaktig, hon har inte lämnat min sida för fem öre!

Inte ens när jag stod i duschen lämna hon mig, hon satt snällt utanför duschen o stirra på mig! Vid minsta lilla ljud i trappuppgången så morra hon lite o satte/lade sig vid min sida direkt!

Visst har hon bytat beteende sen jag blev gravid men de hon pysslar med nu har hon inte gjort tidigare!

Nästan lite skrämmande, vet hon ngt som inte jag vet än?! :-O

• Tuttiluttan
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-08 22:11:51 följande:

Tuttiluttan - dom säger ju att hundar kan känna på sig när något ska ske! Vi kan ju hoppas att det sätter igång inatt! :)

Inget satte igång inatt, dock tog de väldigt långt tid innan jag somna! Hade en hel del sammandragningar och en väldigt aktiv bebis i magen!

Ohh, snälla kom igen nu

BF-10
Svar på tråden December bebis 2013