December bebis 2013
En annan fråga: Vilka tänker skriva förlossningsbrev? Vad har ni tänkt att skriva där?
Jag såg att det fanns en mall till ett förlossningsbrev här på FL. Jag tror jag ska använda mig av den.
En annan fråga: Vilka tänker skriva förlossningsbrev? Vad har ni tänkt att skriva där?
Jag såg att det fanns en mall till ett förlossningsbrev här på FL. Jag tror jag ska använda mig av den.
Fia funderar: ja, detta med blöjor, har tänkt på de också, man brukar ju få liberos gravidväska på bb, men eftersom vi hoppas på snabb hemgång så tror jag att jag packar ner ett par blöjor i väskan!
Skrivit förlossningsbrev:
Får ni inte blöjor på bb?
Är det någon som har tagit västerviksbedövning vid en förlossning som kan berätta om det?
Irlais: GRATTIS till den stora lillen
Jag blir jätteavis. Är ganska deppig över att jag tror att jag kommer gå över 14 dagar med den här ungen också! Tänk om jag kunde få innan eller på BF istället. Skelle vara underbart. Känns som att min kropp går sönder mer och mer för varje dag.
Hur många mer än jag går och lägger sig med tanken "kan undra om det händer nått i natt" och vaknar sedan lite uppgivet morgonen därpå;)
Asså vad jobbigt det verkar vara med alla sammandragningar och förvärkar...
Jag har aldrig kännt en sammandragning knappt. Med första barnet så gjorde min BM en hinnsvepning och så sa hon: Så där ska det kännas och se ut. Känner du nu sammandragningen? och du kan till och med se på din mage att den drar ihop sig lite...
Jag fattade nada för jag kände ingenting haha...
Envis bebis tror jag. Var ju inne för vändning i morse. Då låg hon fint med huvudet neråt. När vi varit hemma nån timme och hon bökat runt en massa är jag nästan säker på att hon vänt sig med huvudet uppåt igen. Skitunge! Jaja det är väl bara att inse att hon bestämmer själv.