• Plopps80

December bebis 2013

Jag har tempat mig och tempen ligger stadigt på 37,2C Senaste dagarna har jag inte frusit lika mycket. Varmare ute

• Plopps80

Låg vaken flera timmar i natt. Upp kl 06 med dottern lämnade på dagis vid 08 hem och stensov till nu. Måste ta mig uppbur sängen äta och åka till skolan. Skulle kunna sova hela dagen. GÄÄÄSP Inelg. Vila mkt så går det över snart. Drick massor

• Plopps80

Vill inte köpa något fören jag vet könet. Har mycket neutrala kläder i strl 56 men sen är det bara tjejkläder. Vill ha en stickad dress från Newbie med träknappar. Blir det tjej köper jag gammelrosa och blir det pojke marinblå. Jag är ingen genus person utan älskar flickigt och pojkigt! Efter rul om vi fått veta könet ska jag köpa den dressen. Underbar!

• Plopps80

Vet inte vad jag ska göra. Ni ser hur håret ser ut? Vantrivs. En del säger att det är okej andra inte. Jag färgade aldrig håret med dottern för då trivdes jag med min hårfärg. Nu älskar jag det röda! Man kan ju undvika att få det på huden. Min barnmorska kunde inte ge klartecken utan svarade svävande...

• Plopps80

Frisörer drabbas oftare av urinblåsecancer. Deras barn föds ofta för tidigt. Men då får man tänka på att de står i ångorna hela dagarna. Fan jag kör med gasmask och försöker undvika kontakt med huden.

• Plopps80
    Björnmossa skrev 2013-05-09 15:53:42 följande:
    Vad är det för fel med henna?

Har ingen erfarenhet av det! Mitt hår är min käraste del och jag vågar inte testa något så för mig okänt. Dessutom läste jag att henna inte heller är ofarligt.
Svar på tråden December bebis 2013