• MissKaos

December bebis 2013

sarak skrev 2014-01-08 15:11:36 följande:
    Hoppas inte kolik! Vad hemskt med otröstlig bebis, förstår att det gör ont i mammahjärtat. Det har hittills inte hänt här att "inget" fungerat. Hoppas det var en engångshändelse

Gräsligt. Fy tusan.
    Misstänker att jag har ätit ngt och kom nog på det: LÖK! Vi åt tacos. rå lök. Inte smart.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Du ringer inte det görs på nätet!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ta hjälpen! ! Du är likabra ändå. Njut av möjliheten och du slipper ts med bebis till fsk med alla baciller1

islandpeak skrev 2014-01-08 18:44:09 följande:
    Min man har vart hemma sedan 17/12 och börjar jobba på måndag. De har arbetstidsförkortning på hans jobb så de plus de 10 dagarna, helgdagar och tre "vanliga" föräldradagar så kunde han vara hemmA 4 v, känns gött! Men ångesten inför måndag lägger sig inte.. Min mamma erbjöd sig att ta pojkarna till dagis på mornarna men va 17, jag måste ju fixa det själv.. Det känns som en quickfix att hon kommer. Nä, jag ska försöka!! Min fasa är bara att om Ingrid haft en vakennatt och man somnat vid 6tiden och så ska man upp vid 7... Min kropp behöver minst 7 h sömn och det får jag inte nu och funkar därmed inte så bra..

• MissKaos

Tror inte det är kryddan utan råa löken. Svårt för magrn att processa. Santa marias är inte så stark

Plopps80 skrev 2014-01-08 17:21:26 följande:
    Tacokryddan är det! Jösses den innehåller otroligt mkt starka kryddor. Och lök på det. Tror på inte kolik utan det är kryddan.

• MissKaos

Dom är hopplösa. Med sonen glömde dom betala ut pengar i sex månader. Skitstruligtm

Förstaförsökaren26 skrev 2014-01-08 19:13:31 följande:
    Nej vet att man ska anmäla via internet men har lite frågor till dom kring dagarna å regler! Tycker att de borde se över hela FK!! Man kan inte ringa å ansöker man så tar det år innan man får besked!! Riktigt dåligt!!

• MissKaos

Mim stora var aldrig så känslig. Hoppas åå löken. Så hon slipper ha ont framöver.

IdaJ skrev 2014-01-08 19:27:22 följande:
    Ted fick också jätteont i magen när jag hade käkat rå lök. Aldrig mer!! :P Man lär sig vad man ska äta och inte äta.

• MissKaos

Garanterat mkt skit i ja. Eg botde man göra egen. Har ätit det innan utan reaktion från hemne.. hoppas på löken vore enkelt

.

Plopps80 skrev 2014-01-08 20:06:44 följande:
    Jag tror bägge. Åt taccos en gång när dottern var bebis och hade bara majs och gurka på, inte ens tacosås och hon skrek som en galning. Bajsade racerbajs och blev illröd i rumpan. Jag själv har fått lägga ner att äta kryddan, gör egen. Får sjukt ont i magen i flera dagar. Bästa kompisen också och svärfar får svår allergi när han äter den. Läs innehållsförteckningen. Mängder med tillsatser och skit.

• MissKaos

Jag hade recept på tacokrydda. Enkelt att göra. Men var är det? *ringer saida*

..eller kan man få ditt?

Lugn natt inatt. Jag somnade när jag ammade och låg fel men sov gott iaf. Ont i ryggen av det.

Plopps80 skrev 2014-01-08 21:00:37 följande:
    Jag gör egen krydda och har man ätit den ett tag vill man inte ha köpenryddan. Den smakar kemiskt. Du får väl pröva dig fram. MK

• MissKaos

Nej. Absolut inte! Min sover bra men sonen gjorde inte det och ibland orkar man bara inte. Kan din fru ta och ge ers ett mål så du får sova lite?

Repan skrev 2014-01-09 11:38:41 följande:
    Är det fler ön jag som blir så arga o frustrerade på bebis som vägrar sova på natten att soptippen verkar lockande?

• MissKaos

Msn brukar ju rek NAN vid magbesvär. Det finns två sorters nan om jag inte minns fel en med mer nerbrutet protein. Minifoam kan du ge! Testa magmassage ett par ggr/dag med.

Jis skrev 2014-01-08 22:51:17 följande:
    min lilla skrutta har så ont i magen på kvällen, spänner sig och håller på. Det håller i allt från 30 min till flera timmar. Ammar henne inte utan ge NAN, någon som har testat att ge sitt barn Minifom droppar? Hon får Sempers magdroppar nu. Finns det någon "mildare" ersättning?

Svar på tråden December bebis 2013