December bebis 2013
BF lista.
Tjej89, Stockholm, första graviditeten. BF 2 december
BF lista.
Tjej89, Stockholm, första graviditeten. BF 2 december
Hur får man ett tidigt UL? Frågar man bara eller måste det vara något speciellt?
Vill så gärna se så allt är okej där inne...
Tack så mycket för infon! så mycket som är nytt och okänt. Vet ju ingenting...
Får fråga på samtalet med barnmorskan på fredag när jag ska dit.
ska skriva lista!
Åh snart går jag in i V 6!! längtar så mycket tills jag passerat V12.
själv så mår jag inte illa eller har nått som jag inte kan äta eller nått som jag har craving för ännu...
Är bara så EXTREMT trött. och ömma bröst. lite molnande värk i magen. Men annars bra :)
Tänker mer på vad jag äter dock, ingen FUN Light, läsk (vet inte hur jag ska hålla mig borta från påsk musten bara ) och sen extra mycket frukt och grönt.
Nått som ni vet är bra att tänka på vad man ska äta? Extra vitaminrik och sådär.
Glad påsk alla!!
Är så orolig. Snart två veckor sedan jag plussade nu. Vi har inte haft någe sex då. Men nu i helgen kunde vi inte hålla oss. Är det farligt med sex tidigt i graviditeten? Är så nojig nu. Vill ju inte att de lilla livet ska lossna... :(
Grattis till alla som plussat! vad roligt med så många decemberbebisar!
Hur är det med det här med symptom? kan det komma och gå eller bör man bli orolig om symptom minskar eller kanske försvinner? Brösten ömmar fortfarande, men vissa dagar är det mer än andra.
Tröttheten håller fortfarande i sig, inte en dag jag hållt mig vaken över 22.
Molvärken känns inte längre, kan komma små hugg ibland... mer flytningar har jag också.
Är ju min första graviditet. är helt ny på allt det här. och orolig såklart!
Känns fortfarande overkligt. som att det är för bra för att vara sant... min lilla bebbe.