• iloveyou

December bebis 2013

Håller med emmali vill gärna vänta tills några veckor efter 12 :)

• iloveyou

Om allt går bra så är jag så glad att det finns flera som kommer föda runt samma tid! Tänkte lite idag på hur mamma ledigheten skulle kuna vara och fick lite panik när jag insåg att man kommer börja klättra på väggarna efter ett par veckor haha om man känner fler så kan vi gå promenader i slottskogen och sitta på mysiga cafen inne i stan osv.  :) När vi passerat 12-13 så kan vi börja planera lite!!! Finns det ngn här inne (speciellt från GBG) som gillar att träna?? Jag tränar mkt på gamla Sportlife som är nya Nordic Wellness och hade vart kul att kanske träna ihop när magarna börjar bli stora och även under mamma ledigheten :)

• iloveyou

Ams996 grattis och välkommen! Jag har förstått att vi är ett par stycken på denna tråden som har ett jobbigt missfall bakom sig. Varje gång jag går på toa kollar jag efter blod :( vi kan stötta varandra och som nania skrev så måste vi fokusera på att detta är en helt ny graviditet med helt nya förutsättningar! :) försöker tänka så. Men kommer nog vara orolig ändå till vecka 12 kram

• iloveyou

Första dagen på jobbet efter plusset och det känns så märkligt haha jag är nämligen förskollärare och ser nu på alla barn på ett helt nytt sätt! Gud va jag längtar! :)

• iloveyou

Liten08 jag ringde idag och jag är i vecka 5. Hon sa att det är bra att man ringer direkt när man fått plus på stickan :) och hon ville att jag skulle komma nästa vecka eller veckan därefter men jag kunde inte förrän näst nästa vecka :)

• iloveyou

Greywolf jag har molvärk hela dagarna och nu på kvällarna i soffan kan det göra ganska ont! Vill bara ta massa smärtstillande men kommer självklart inte göra det. Kan det vara att livmodern växer?

• iloveyou

Greywolf ja min första :) men hörde nu från två kompisar att de hade exakt samma känsla som vi verkar ha ochvdet är för att livmodern vidgar sig! Ett bra tecken då :)

• iloveyou

Här ngn här inne små brunaktiga flytningar?  Och hur vanligt är det? 

• iloveyou

Ok plopps för ditt svar :) känns mkt bättre nu 

• iloveyou

Joset! Va skönt! Vill gärna att min träff skyndar sig med (16 apr) kan du rapportera lite vad ni pratade om sedan?
    Som akish säger om KUB... Kommer alla göra ett sådant test? 

Svar på tråden December bebis 2013