December bebis 2013
Jag ska ringa imorgon :) tänkte ringa idag, men telefontiden var bara fram till 13.00
Jag ska ringa imorgon :) tänkte ringa idag, men telefontiden var bara fram till 13.00
Tjej89: jag var också lite inne på södermalms barnmorskor, eller på gullmarsplan.. får se vilken jag väljer imorgon :)
Sextontolv: tycker också att det är väldigt dålig respons på det man skriver i den här tråden...
Tjej89: jag bor vid Globen :) Sen jobbar jag vid liljeholmen, så söder känns nära och bra. Jag hoppas också att jag får göra något tidigt. jag fick plus så tidigt, har BIM på fredag, så fasar lite för att mensen ska komma även fast jag hat fått plus. Hoppas den lilla vill stanna :)
Jag blir 24 i år :)
Tjej89: jaha åh vad roligt :) tycker det känns som att alla bor i typ Göteborg eller någon annan stans haha.
Ja jag är också orolig, men har fortfarande ont i brösten och lite molande värk så den är nog kvar :) ska testa igen på fredag bara för att vara säker.
Ne jag har ingen av mina vänner som ens funderar på barn, så tänker nog inte berätta för dom förens v 12-13, när det är lite säkrare. Min syster är gravid i v10, så jag har henne att prata med :) och min mamma vet om också. Har du berättat för någon än?
Cupcakekiller: jag känner bara av brösten och molande värk än så länge :( vill ha mer symptom haha...
Ringde MVC precis och fick första tiden redan imorgon :) snabba puckar.
Fast det är ju bara för att prata men ändå ;) känns skönt att få träffa någon kunnig och fråga allt man undrar över.
Sextontolv: det är bara hälsosamtal :) men känns faktiskt mer på riktigt nu! Längtar också efter ul, så himla spännande det här med graviditet tycker jag :D
Iloveyou: absolut, ska berätta vad vi pratade om :) ang. KUB så är jag inte så insatt på vad det är? Får alla göra det? Är det gratis?
Hm, jag kommer nog inte göra KUB om det inte ingår. Eller jag vet inte, ska lyssna med dom på MVC imorgon :)
Ploppis80: du är inte ensam med svullen mage ;) jag är smal i vanliga fall och man ser tydligt att min mage också är svullen haha..
Sextontolv: haha ja, man undrar ju hur stor man kommer bli, jag är också extra svullen precis när jag har ätit.
Jag längtar lite efter att få en sån där fin gravidmage :)
Iloveyou: vilket härligt jobb :) själv jobbar jag inom ekonomi och redovisning.
Jag väntar också en tjej enligt den där